Adaletsizligin Boylesi ve Beyin Gocu !

in #tr6 years ago (edited)

27dfeb2c254c8a98a804eca1daad2faa.jpg

Turkiyede esitsizlik denilince aklima bir suru konu basligi geliyor fakat bugun sizlere ucretler uzerindeki adaletsizlikten bahsedecegim.. Bende buyuk etki yaratan ve hayretler icinde sahit oldugum bir konusmadan bahsedecegim..

Genc bayanin adini vermek istemiyorum Ankara da Savunma Sanayinin oncu kurumlarindan birisinde bas muhendis olarak gorev yapiyor.. Is yeri yerin altinda bir siginak seklinde insa edilmis ve her gun o siginak binanin icine giriyor ve tum dunya ile iletisimi kesiliyor.. Telefonu cekmiyor ve bilgisayarda isle alakali olan sistemlerin haricinde hic bir sistem calismiyor.. Is yerine girerken hava henuz aydinlamamis ve isten cikarkende hava coktan kararmis oluyor yani gunesi neredeyse hic gormuyor..

DS-Retribució-flexible-2017-2.jpg

Bu genc bayanin isi askerimizin kullandigi tanklara ve silahlara malzeme uretmek.. Asker gibi dusunup kendimi daha nasil iyi koruyabilirim dusuncesi icinde.. Terorist gibi dusunup nereden hasar verebilirim diyerek guvenlik onlemlerini ona gore ust seviyeler cikariyor.. Ne gunduzu var ne de gecesi.. Ornek veriyorum operasyon aninda tankin dislisi bozuldu ve tamir edemediler o an saniye kaybetmeden birseyler uretip yaratip parcayi en kisa surede olay yerine iletmek zorunda..

Boylesine zorlu ve stress altindaki bir isin karsiliginda ben dolgun maas ve bol extrali yan haklar elde ettigini dusundum..Fakat hic de oyle olmadigini kendi anlatti.. Maaslari duzgun yatmadigi gibi evin ihtiyaclarini ancak karsilayabiliyorlardi.. Yan haklar diye birsey yoktu ve bazi aylar anne ve babalarinin verdigi destekle ayi geciriyorlardi.. Bunlari duyunca beynimden vurulmusa dondum.. Olabilecek en kritik yerde ust seviyede gorev alip ayin sonunu nasil getirecegim tasasi icindeydiler.. Bunlara sahit olduktan sonra adaletsizligin boylesine isyan etmemek isten bile degildi..

ucret-yonetimi.jpg

Bir taraftan genc bayanin hayatina baktim bir de sacma sapan videolarla ve tiplerle ''fenomen'' olup sonrasinda gunlugu 10000 TL ye DJ lik yapip en kisa yoldan zengin olanlara baktim ve anladim ki bizim ulkemizde ''uretene'' degil ''tuketene'' deger veriliyor..

20025.jpg

TORPIL teriminin CV deki yeri REFERANS oldukca ve ucretlerde esitlik saglanmadikca biz daha cooookk beyin gocu veririz..

d94ce0fd6fdfcc883cd55813275b1e65.jpg

Sort:  

Önemli bir konuya değinmişsiniz tebrik ediyorum sizi.


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Teşekkür ederim!!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87