Cointurk Haftalık İş Raporu - 08.07.2018

in #tr6 years ago

Cointurk Haftalık İş Raporu - 08.07.2018

Merhabalar, 1 Nisan tarihi ile katıldığım kuşadası topluluğu hakkında ve hazırlanan projeler için, o hafta boyunca yaptığım işlemler hakkında kısa bilgileri sunacağım.

1 Temmuz - 8 Temmuz Tarihleri Arasında Yaptığım İşler.

Discord üzerinden sorulan soruları cevapladım.

Kullanıcı sayısını artırmak için yapılan çalışmaları Kusadasi 'na gönderildi.

Cointurk projelerini bilmeyen kullanıcılara, Cointurk projeleri anlatıldı.

Facebook ve Whatsapp üzerinden Webmasterlar'a, Steemit ve Cointürk projeleri anlatıldı.

Bir çok Webmaster ve Koin forumlarında Steemit ve Cointürk projeleri tanıttım ve sorulara cevap verdim.

Üye olan arkadaşlara, yardım ve destek verildi.

Whatsapp grupları, forumlarda projeler için duyuru konuları konuları açtım.

discorda belli sayıda üye getirme çalışmaları yapıyorum.

İnstagram hesabımızı geliştirmeye çalışıyorum.

Sort:  

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 23.25% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61914.69
ETH 3017.71
USDT 1.00
SBD 3.79