Bloğunuza Tanıtım Yazıları Ekleyerek Para Kazananın!

in #tr6 years ago (edited)


Merhaba arkadaşlar, blog ile ilgili paylaşımlarıma devam ediyorum.Bir blog yada web sitesinden para kazanma konusunu daha önce paylaşmıştım bugün ise tanıtım yazısı konusunu biraz daha açmak istiyorum.

Bloggerlar, bloğunun geleceği ve motive olmak adına bir süre sonra bloğundan para kazanma eğilimine doğru kayarlar. Aslında bu doğal bir süreç :) ama daha önceki konularda da bahsettiğim gibi blog yazmak bir hobi işidir. Para kazanma konusu ise bir sonraki aşamadır.

Bloğumdan Tanıtım Yazısı İle Nasıl Para Kazanabilirim?
Tanıtım yazısı ile para kazanma yöntemi, bir blog üzerinden en kolay para kazanma yöntemlerinden biridir. Tanıtım yazısı, farklı bir sitenin yada bir ürünün tanıtım ve reklamını yapmak adına yazılır. Eğer bloğunuz belirli bir kitleye ulaşmış kaliteli içeriğe sahip bir blog ise zaten bu konuda bir şekilde size ulaşılır. Tabi daha fazla kişiye ulaşmak istiyorsanız, değişik webmaster forumlarında, bloğunuzda tanıtım yazısı yayınlatmak istediğinize dair konular açabilirsiniz.

Bu tarz forumlarda, bloğunuza dair bilgileri güzelce verdiğiniz bir ilan açtıktan sonra, sizinle iletişime geçenlerle detayları konuşarak bu işe başlayabilirsiniz.

Bu noktada sizlere bazı önerilerim olacak:
Bloğunuza ekleyeceğiniz tanıtım yazılarının özgün olması önemlidir. Para kazanmak iyi ama bloğunuzun geleceğinide düşünmelisiniz. Özgünlükten dolayı yazıyı kendinizin yazabileceğini karşı tarafa söyleyebilirsiniz. Genelde bu kabul görür ayrıca yazı sizin tarafınızdan yazılacağı için ücretin artmasıda sağlanmış olacaktır.

Diğer bir önerim ise, bloğunuza ekleyeceğiniz yazının Google Politikalarına uygun olması. İlerleye zamanda Google'nin gözünde değer kaybetmemek ve sorun yaşamamak için uygunsuz içerikleri bloğunuza eklemeyin.

Tanıtım yazıları yayınlatmak için hangi forumlara başvurmalıyım:
Asıl hazinenin kaynağı webmaster forumlarıdır. Aşağıda ki forumlara kaydolun ve sürekli takip edin. Tanıtım yazısı kategorilerine kendi konularınızı açarak artık sizlerde blog yada sitetelerinizden tanıtım yazıyı yayınlayarak para kazanabilirsiniz...

WMAracı (Üyelik ücretsiz) R10 (Üyelik davetiye gerektirir) İyinet (Üyelik ücretsiz) Webmaster Sitesi (Üyelik ücretsiz)
Umarım faydalı bir konu olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim... ;) Görsel Kaynak

Posted from my blog with SteemPress : http://eskibilgi.tk/2018/07/blogunuza-tanitim-yazilari-ekleyerek-para-kazananin
Sort:  

Ellerine sağlık üstad

Teşekkür ederim ;)

Elinize sağlık hocam faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz. Denk geldikçe okumaya özen gösteriyorum. :))

Yorumunuz için teşekkür ederim, sağolun ;)

Güzel bir konu olmuş😊 teşekkürler

Ben teşekkür ederim...

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71539.00
ETH 3603.23
USDT 1.00
SBD 4.75