Steem Kullanıcıları İçin ByteBall Airdrop Anlatımı

in #tr6 years ago (edited)


Aslında bu konu ile ilgili birkaç paylaşımda bulunuldu. Ben şimdi biraz daha detaylı ama bunun yanı sıra daha anlaşılır bir şekilde anlatmaya çalışayım.

Öncelikle bazı arkadaşlar cüzdanı bilgisayarlarına indirdiklerinde hata aldıklarını söylüyorlar. Bunun sebebi büyük bir ihtimalle bilgisayarınız 64bit değil 32bit olmasındandır. Bu yüzden tavsiyem mobil sürümlerini indirin.

Ben android sürümünü indirdim. Bu aşamadan sonraki anlatımımı bunun üzerinden yapacağım. Diğer seçeneklerinden bir farkı olduğunu düşünmüyorum...

Siteden cüzdanı indirmek için TIKLAYIN>>>

Sitenin üst sağ köşesinde ki Download Wallet butonuna tıklarsanız, sürümleri görebilirsiniz. Direkt Android Versiyonunu indirmek isterseniz yine aynı linki kullanabilirsiniz...
Android uygulamasını açtıktan sonra; hesabında bytes i olan birinden 60,000 bytes göndermesini isteyin. Bunu Cointurk Discord kanalından yada @emrebeyler'in bu konusuna yorum yazarak isteyebilirsiniz.

ByteBall hesabınıza bu miktar geldikten sonra yapmanız gereken;

  • Öncelikle uygulama ile cüzdana girdikten sonra aşağıda bulunan SOHBET seçeneğine tıklayın!

  • Daha sonra üst tarafta bulunan Bot Store seçeneğine tıkladıktan sonra, listeden Steem attestation bot u bulun ve ona tıklayın...

  • Artık bu bot ile sohbet etmeye hazırız. Şimdi açılan sohbet penceresinde sizi bir mesaj karşılayacak. Ona pek takılmayın ve ByteBall cüzdan numaranızı buraya yapıştırarak gönderin.

  • Cüzdan numaranızı gönderdikten sonra bot size steemconnect linki gönderecek siz bu linke tıklayarak bir steemit kullanıcısı olduğunuzu bota ıspatlamak zorundasınız. steemconnect aracılığı ile steemit kullanıcı adı ve şifrenizi girerek onaylayın. Merak etmeyin steemconnect kullanıldığı için bu işlem güvenlidir.

  • Bu aşamadan sonra tekrar uygulamaya dönün ve mesajlaşmaya devam edin. Artık sizin steemit kullanıcısı olduğunuz kabul edildi. Ve bu şimdi size 49000 bytes ödemeniz için bir link gönderilecek. Zaten konunun başında ki 60000 bytes mevzusu da bu yüzden. Herneyse gönderilen o linke tıklayarak 49.000 ödemesini yapalım...

  • Ve artık ardı ardına birkaç mesajın sonunda hesabınıza bytesin yattığına dair mesajı alacaksınız. Anasyafaya gelip kontrol ettiğinizde miktarı görebilirsiniz.

Bana 20$ yattı bunun yarısını şimdi, yarısınıda 1 yıl sonra alabileceğim... ( Oooo 1 yıla kadar :) )...
Dilerseniz hesabınızda ki bytesları Bittrex borsanına kolaylıkla çekebilirsiniz.
Umarım faydalı olmuştur...
Görsel Kaynak
Orjinal Link @punqtured


Posted from my blog with SteemPress : http://eskibilgi.tk/2018/07/steem-kullanicilari-icin-byteball-airdrop-anlatimi

Sort:  

Hocam sağolun fakat steemconnect linki gelmiyor bana

Hocam normalde gelmesi gerekiyor. Cüzdan bilginizi doğru girdiniz mi?
Bazen yoğunluktan da aksamalar oluyor demişlerdi. Eğer uygulama yüklediyseniz silip tekrar deneyebilirsiniz. Ama öncelikle hesabınızda ki miktarı geçici olarak birine gönderin. Çünkü tekrar yükleyince o miktar silinebilir.

Hocam ben bunların hepsini yaptım ve hediye coin geldi bende uygulamayı keşfetmeye çalışırken gonder kısmında mesajla göndere tikladim sonra birşeyler oldu bende çok anlamadım uygulamayı.kapatip açtım benim hediye bytes gitmiş :) image

Bu konuda bilginiz varmı nasıl geri alabilirim

image

Alıcı olarak yazan adrese göndermişsiniz. Alıcı adresini nereden buldunuz?
Yapılan işlem geri alınır mı bilmiyorum.

valla hocam mesajla yolla dedim sonra ne oldu bilmiyorum :)

Hocam şu anda bittrex'te byte işlemi yapılıyor mu? Ben baktım ama bir sıkıntı vardı sanki

Evet siz söyleyince bende kontrol ettim işlem yok şuan. Gecici bir durumdur diye düşünüyorum.

Tamamdır hocam, yakın zamanda düzelir inşallah

Congratulations @bym! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Play-off for third result


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77