Binance Yüzünden 60 Steem Kaybettim

in #tr6 years ago

Binance Yüzünden 60 Steem Kaybettim

Bildiğiniz gibi bu herifler dondurdu cüzdanları.

Ben de 1.70 olduğunda steem'i bitcoin'e çevirip sonra da dolara çevirecektim ve bekleyecektim.
Direkt dolar üzerinden hesap yaparsak 300 steem x 1.7 dediğimiz zaman; 510 $ yapıyor.

Tekrardan azalacağını da kattım hesaba tabi.
Fakat binance 'ciğim walletları dondurduğu için yapamadım bu işi. Eğer yapabilseydim şu anda
510 / 1,41 'den; 361 Steem sahibi olacaktım. 1-2 steem de komisyonlara gitse falan filan 58-60 steem gibi bir zararım oldu.

Yani buna tam olarak zarar da denemez ama kar elde edemedim diyelim.
Göz göre göre yapmak istediğim bir şeyi binance yüzünden yapamadım.
Daha önce paylaşmıştım zaten binance dondurdu diye vs...
Onun için paylaşmıştım.
Bekledim hemen açarlar diye ama nafile...

Neyse. Bir şarkı ile veda ettim, kendinize iyi bakın.

Sort:  

Piyasa düzelince 2 USD den okutursunuz.

Eğer öyle olursa ne kadar çok sorunum çözülür anlat anlat bitmez...

Bu tür şeyler hep başımıza geliyor hocam. Kar kayıpları, olası kar kayıpları, zararlar... Zamanla tecrübe kazanıyor insan. Şimdiye kadar kaybettiklerimle kazandığım tecrübelerden birini seçme hakkı verseler tecrübeyi alırım. Çünkü zaman her şeyden değerli. Parayı kazanırız tekrar.

Umarım bundan sonra daha güzel şeyler olur

Bittrex'in dinamiği bu konuda çok iyi. Sadece blockchain'de json vs. sorunu olduğunda SBD transection kapatılıyor ve birkaç saat sonra tekrar açılıyor, zaten bu olaylar sık olmadığı için genelde hep cüzdanlarıma erişebiliyorum, binance hem arayüzü hemde hantallığı yüzünden takdirimi kazanamadı, Bittrex'ten memnunum ve herhangi bir sorun yaşamadım, öneririm.

Steem çekerken değerlendireceğim teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07