Ruh sağlığı

in #tr6 years ago (edited)

images.jpeg
Merhaba arkadaşlar,
Bu yazımda sizlere ruh sağlığımın ne kadar dengesiz olduğundan bahsedeceğim.
İnanıyorum ki benim yaşımda(21) olan insanların çoğunda bu durum benzerlik gösteriyordur. Dağınık bir konu olarak değil de başlıklar altında yazmak istiyorum.

1-GELECEK KAYGISI
Ben daha çok "ben neyim" değil de "ne olacağım" gibi şeyler düşünen biriyim . Çoğu insan anı yaşamanın doğru olduğunu söylüyor ki haklılar kendi bakış açılarına göre. Ama ben öyl olamıyorum. Geleceği düşünerek şimdiki zamanın tadını çıkarma şansını kaçırıyorum.

2- AŞIRI DUYGUSALLIK VE SİNİR

Bu dönemde kendimi işe yaramaz olarak gördüğüm için ve bu durumu kendime yakıştıramadığım icin çok gergin olabiliyorum. Ortada sinirlenecek hicbir sey yokken bile olur olmadık seylere kızıp bağırabiliyorum. Bu durumda daha sonradan vicdan yapmama neden oluyor. İnanin ne yapacağımı bilmiyorum.

3-HERKESİ KENDİM GİBİ SANIP ÇABUK İNANMAK

Bu başlık hayatımın genelinde etkili olmuştur ve bu durumu değiştirebileceğimi sanmıyorum. Çünkü insanlara karşı icimde sonunu getiremediğim bi sevgi var. Her ne kadar bir insandan nefret etmek istesem de bunu başaramiyorum.

4- ÇABUK BIKIYORUM

Boş durmayı sevmiyorum fakat sevmediğim şeylerle ilgilenmekte beni deli ediyor. Kisilik olarakta sabırsız bir yapiya sahip oldugum icin başladigim bir isin kisa zamanda benim istedigim seviyeye gelmesi lazim. Aksi taktirde o işten soğuyorum.

Okuduğunuz icin tesekkur ederim . Steemit grubu kurduk arkadaşlar katılmak isteyenler yorum yapabilirler. Teşekkür ediyorum tekrar.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77