Bitcoin'de düzeltme gelecek mi yoksa uyuşmazlık mı çalışacak ? / 07.05

in #tr6 years ago

Bitcoin'de düzeltme gelecek mi yoksa uyuşmazlık mı çalışacak ?

IMG_5546.JPG

Bitcoin'de bir süredir düzeltme gelmesini hatta düşen kanalın direncini destek yapmasını bekliyorum. Düzeltmenin gelmediği her an, daha sert düşüş beklentim artıyor. Kanalı kırdıktan sonra gerçekleşseydi, şu an daha rahat önüme bakabilirdim. Son resime baktığımda da, en azından #Fibonacci 0,382 düzeltme gelmesini ve 8650$ seviyelerine kadar bir düzeltme gelme ihtimalinin artmış olduğunu görüyorum.

Bitcoin 07.05.png

Bağlantı: https://file.army/i/Wz437j

Aynı zamanda da bir uyuşmazlık (#divergence) mevcut yani 8830$ altına sarkmazsa, bir toparlanma görebiliriz.

Sort:  

bitcoin takibine devam

kripto paraları ilk yükselmeye başladığından bu yana takip etmekteyim. o sıralar güvenemediğimden alım yapmadım ve kendimi bu konuda pişman hissettim hep. sonralarında ise imkan oluşmadı. elimde sanal para olmamasına karşı yine de yakından takip etmekteyim. yazınız için teşekkürler.

Rica ederim. Tam yükselişe başlamadan önce, bir düşüş daha bekliyorum. Ondan sonra yükseliş beklentim var. Bakalım gerçekleşecek mi yoksa yönünü yukarı çevirecek mi?

uzun vadede değerini koruyacaktır. dünyanın tek ve geçerli geçiş parası olarak kullanılmasını diliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64418.55
ETH 3157.64
USDT 1.00
SBD 4.06