Ve Kürk Mantolu Madonna Biter...

in #tr6 years ago (edited)

38D362E1-FF5C-4CB2-BAB7-D52D7A713950.jpeg

Steemitnde bir arkadaşın paylaşımın sonrasında okumaya karar verdiğim Kürk Mantolu Madonna ismiyle çok fazla dikkat çeken ve ilgi uyandıran bir kitap ve sonunda bitirmeyi başardım.
İçerisindeki güzel betimlemeleri ve içine kapanmış Raif beyin hikayesini anlatan Kürk Mantolu Madonna’yı sonunda bitirdim. Şimdi tiyatroya nasıl uyarlandığını görmek için performansına gidebilirim.
Yalnızlığın sabırla geçen bir yaşamın insanın ruhuna dokunan bir anlatımla okuyucusuna aktarıldığı bir klasik.
Çok fazla ipucu vermeden sizlerin de bu kitabı okuması için fırsat vermek üzere sadece her insanın bir değer olduğunu ve asla insanları dış görünüşleri ile yargılamayın içerlerindeki gerçek cevheri keşfetmek için mutlaka çaba sarfedin diyorum sadece.
Kitabın kahramanı Raif efendiye üzülürken, kendinziden de birşeyler bulabilmeniz gayet mümkün.Sağlıcakla kalın.

Sort:  

Klasiklerin enlerinden olan bir kitap ama malesef okumadım. Bakalım ne zaman okumaya fırsatım olacak. Yazınızla tekrar okuma gündemime getirdim elinize sağlık.

Harika bir tanıtım olmuş, fazla detaya girmemeniz çok çekici geliyor insana, okumayan varsa şiddetle tavsiye ederim.Sonuna kadar temposunu hiç düşürmeden okuduğum kitaplardan biridir 😊

bu kitabı okuduktan hemen sonra Zülfü Livaneli'nin kardeşimin hikayesi kitabını okumuştum.Tavsiye ederim :)

This post has received a 0.66 % upvote from @booster thanks to: @ctuka.

You got a 3.30% upvote from @minnowvotes courtesy of @ctuka!

Tebrikler.

#tr #edebiyat etiketlerini kullanarak yazdığınız bu metniniz @edebiyat tarafından oylanıp resteem edilmiştir.

Paylaşımlarınızın devamını dileriz. Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66499.54
ETH 3203.31
USDT 1.00
SBD 4.14