Herkese merhabaaaa :)

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır düşündüğüm şeyi gerçekleştirdim ve ben de aranıza katıldım sonunda bundan sonra ben de bir steemit üyesiyim :) Küçüklükten beri günlük tutuyorum ve bazı gerçekleştirdiğim seyahatlerde edindiğim tecrübeler ile ilgili yazdığım ufak çaplı gezi yazıları oluyordu. Bu tarz şeyleri artık bu platformda herkesle paylaşmak istiyorum. Umarım başarılı olurum bu konuda ve herkesin takdirini kazanırım :)
Çeşitli denemeler ve gezi yazıları yazmaya hevesim genellikle iş için yaptığım seyahatlerde daha da çok arttı. İş için gitsem de kendime ayıracak vakit bulduğumda farklı yerler görmek istiyorum sürekli ve yorgunluğumu dinlenerek değil bu şekilde gezip eğlenerek atıyorum. Yurt içi ve yurt dışı gezilerde gezdiğim şehirlerin tadını çıkarmaya bakıyorum ve tam anlamıyla tadını çıkarıyorum diyebilirim rahatlıkla. Bunlarla ilgili yazdığım yazıları da aynı bu şekilde zevkle ve heyecanla aktarıyorum. Türkiye'de en sevdiğim şehir yaşadığım yer olan İstanbul'u saymazsam kesinlikle İzmir. Orasıyla ilgili düşüncelerimi de yakında aktaracağım sizlere. Şu an için söyleyeceklerim bu kadar. Herkese iyi günler diliyorum :)

Kaynak : https://www.google.com.tr/search?q=izmir&rlz=1C1RLNS_trTR707TR707&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjbseuUzofbAhXBJVAKHaTeCR0Q_AUIDCgD&biw=1366&bih=662#imgrc=6QVJobzRUdRMoM:

Sort:  

Hoş geldiniz.

Yazdığınız metinlerin edebi değer taşımasına özen gösterip #tr etiketi başta olmak üzere #edebiyat etiketi ile beraber yayınlamanız takdirinde @edebiyat ve @sahinadm ve #tr etiketinin gelişimi için çalışan diğer üyelerimizden olumlu oy ve resteem kazanırsınız.

Hep beraber gelişmek adına, sevgiler.

@culiyano20, congratulations on making your first post! I gave you an upvote!

Please give me a follow and take a moment to read this post regarding commenting and spam.
(tl;dr - if you spam, you will be flagged!)

steem tr ailesine hoşgeldiniz.

Congratulations @culiyano20! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62480.78
ETH 3045.78
USDT 1.00
SBD 3.91