Dünya Kupası Yarı Final 1. Gün Tahminlerim

in #tr6 years ago (edited)

asd.jpg

Bütün dünyanın heyecanla beklediği 2018 Dünya Kupası'nda yarı final maçlarının ilki bugün oynanacak. Yaklaşık 1 aydır devam etmekte olan turnuvada geriye sadece dört maç kaldı. Ben de Fransa-Belçika maçı hakkındaki düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim.

Keyifli okumalar...

Fransa - Belçika (TSİ 21:00)

Bugün oynanacak Fransa Belçika maçında iki tarafında kadrosunun çok iyi olduğunu biliyoruz. Fransa Milli Takımı'nın turnuvadaki en pahalı kadroya sahip olduğunu söylemiştim ama Belçika'nın kadrosunun da Fransa'nınkinden alta kalır yanı yok. Özellikle Belçika'nın ileri hattı kendini kanıtlamış isimlerden oluşuyor. (Romelu Lukaku, Kevin De Bruyne, Eden Hazard, Marouane Fellaini, Dries Mertens)

Benim tahminim Fransa'nın orta sahasında daha kuvvetli isimler olduğu için maçın başında üstünlük kurabileceği yönünde. Fakat sonucun ne olacağını tahmin etmek güç. İki takımda hızlı oyunculardan oluşuyor. Bol gollü bir maç geçebilir. Bu yüzden futbol sevenlerin kaçırmaması gereken bir maç olacağını düşünüyorum. Belçika oynadığı futbolla beni ne kadar tatmin etse de, final maçında İngiltere-Fransa eşleşmesini görmek istediğim için gönlüm Fransa'dan yana.

Sonuç olarak sizlere önerim bugün akşam bir plan yapmadan 21:00'da ekran başında olmanız. Tahminim en az 3 gol olacağı ve Fransa'nın turu geçeceği yönünde. Şimdiden keyifli seyirler, yarın maç sonrası yorumlarımda görüşmek üzere...

Sort:  

iyi olan kazansın

Kesinlikle gollü bir maç olacağa benziyor.Benimde tahminim fransadan yana

Ama ben finalde fransa-hırvatistan arasında olacağı düşüncesindeyim.

You got a 39.14% upvote from @upme thanks to @curaturk! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63510.75
ETH 3065.54
USDT 1.00
SBD 3.82