Bende GoBaba'lı Oldum! [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #tr6 years ago (edited)


Görsel Kaynak

Merhaba arkadaşlar!

Kuşadası ekibinin başlatmış olduğu ‘GoBABA’ projesine katılım göstermek i
çin paylaşımda bulunuyorum. @kusadasi şirketini bu anlamda tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum. Hem proje hem de yeni gelen kullanıcılara katkıda bulunması amacıyla birkaç faydalı bilgi vermeye çalışacağım.

GoBABA Nedir?

Londra merkezli bir çeşit Türk borsasıdır. Steemit ağına Türkiye'den katılan kullanıcılara daha kolay, hızlı ve güvenilir çekim imkanları sunan borsa yeni bir yapılanma sürecindedir. Türkiye’de Steemit platformunun değer kazanması ve daha fazla kişiye ulaşılabilmesi için STEEM – TL çevrimlerine kısa süre içerisinde izin verecek bir borsa türüdür.

STEEM – TL çevrimlerinizde en az komisyon alacağını düşündüğüm bir bankadır, bunun yanı sıra ismi ise çok hoşuma gitmiştir. Borsanın isminden dolayı bile buraya katıl olabilirsiniz.

GoBABA Katılım Görsellerim

Screenshot_5.png

Screenshot_4.png

Resimlerin üzerinde kırmızı işaretlemeler 'soy-isim' alanlarıdır, güvenlik açısıdan kapatılmıştır.

Sizde bu kampanyadan faydalanmak için aşağıya bıraktım referans linkinden öncelikle kayıt olmalısınız.
Referans Link : https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk
Kayıt işlemlerinin ardından bu paylaşımı okuyarak, etkinliğe katılıp ve ödülünüzü alabilirsiniz.
Gobaba Sitesine Üye Ol 5 Dolar Kazan ( Coinplugturk & Gobaba Projesi 1 )

Sort:  

Süper olmuş ben de gobabalı olmak istiyorum bugün tatilim ve gobaba postu hazırlayacağım 😃

GoBaba'lı olabilmek ayrılacaktır :) Ben ayrıcalıklar kervanına katıldım, sizleri de beklerim ^^

Başlığımı buldum sayende "gobabalı olmak ayrıcalıktır. " teşekkürler 😃

Yardımlı olabildiysem ne mutlu bana :) @baycan

Yazdım bile 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63997.36
ETH 3133.23
USDT 1.00
SBD 4.15