Biraz Mola :)

in #tr6 years ago (edited)

700x400.jpg


Merhaba dostlar,

Bu aralar hayatım biraz yogunlaşdığı için biraz ara vermeye karar verdim. Bu ara 5 ile 10 gün arasında değişecek, o yüzden yazı paylaşma sıklığım biraz düşecektir. Yaklaşan final sinavları, iş sezonu yoğunluğu, ramazandan dolayı bu arayı veriyorum. Bu arada sıkıştırabilirsem tabi biraz da konu biriktirmeye çalışacağım. O yüzden kendinize iyi bakın... Siz de kendinize arada bir mola vermeyi unutmayın!


Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim...
Desteklerinizi Eksik Etmeyin!
Yorum ve Görüşlerinizi Lütfen Yazınız.
Herkese Hayırlı ve Bol Kazançlar.
İyi Günler Dilerim.

ses.gif
Görsel Kaynak

Copyright © Dangerux 2017.Tüm Hakları Saklıdır.
Sort:  

Bende finallerden dolayı çok yoğun ve yorgunum seni özleyeceğiz. Tam olarak geri dönüş yapmanı dört gözle bekliyor olacağım.

Şu yoğunluğu azaltır azaltmaz buradayım. Hadi sana kolay gelsin...

Congratulations @dangerux! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Hayırlu ramazanlar, ben de mola veriyorum yazamıyorum yoğunluktan, şimdi ramazan da girdi ara ara yazabileceğim. 😃
Kalın sağlıcakla.

Teşekkür ederim.. Sizde kalın sağlıcakla.. Hayırlı ramazanlar

@therealwolf 's created platform smartsteem scammed my post this morning (mothersday) that was supposed to be for an Abused Childrens Charity. Dude literally stole from abused children that don't have mothers ... on mothersday.

https://steemit.com/steemit/@prometheusrisen/beware-of-smartsteem-scam

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17