Rotasız adımlar

in #tr6 years ago

Yazıma başlamadan önce belirtmek isterim, doktora görünmemi gerektirecek bir durumum yok :) Sadece isteklerim ve mantığım epey çakışıyor ve isteklerim zamanla kafamda bir kişiye dönüştü. Bazen kendimi istediğimi yapıp sonradan üzerine düşünürken buluyorum. Yarattığım karakter çok mantıklı bir adam değil ama epey güçlü. Mantığım ile onun istekleri çakıştığında her zaman o kazanıyor. Bitmek bilmeyen bir enerjisi var ve savaşmaktan asla çekinmiyor. Onun için önemli olan kazanmak değil, oynamak.

Ben de onunla aramda geçebilecek potansiyel kavgayı yazma niyetindeyim. Buyurun buradan yakın.

Kaynak

Hiç yapmadığımız ama sonucunu bildiğimiz kavgamız


  • Ben sonuç istiyorum. Hayatımın deneme üzerine kurulmasından yoruldum. Sürekli kendimi "kovalarken" buluyorum. Daha az çabayla elde edebileceklerim de tatmin etmiyor. Sanki bir sonucun beni tatmin etmesi için imkansızı başarmam gerekiyormuş gibi hissediyorum. İmkansızı başarmayı deniyorum. Hepsi de senin yüzünden... Nereye kadar böyle devam edebilirim?

Ben hırsları olan bir insanım. Genel olarak insanların beklentileri bana komik geliyor. Sanki bu dünyaya imzamı bırakmadan gidersem boşa yaşamış olacağım. Para, güç, ev, araba vs hepsi aptalca. İnsanlar bunları neden bu kadar çok istiyor onu da anlamıyorum. Hele sen nasıl sıradan ama iyi bir hayat istersin aklım almıyor.

  • Lanet ev ve araba umurumda değil! Sadece düzen istiyorum. Az düşünmek istiyorum. Gerçekten hakkettiğinden emin olduğum insanlar için çabalamak istiyorum. Senin aptal sevilme kaygından da bıktım. Bir kez olsun almak istediğin şey için ne verdiğine bakamaz mısın?

Bakamam çünkü bizden gidenin bir değeri yoktur. Gelebildiğimiz noktanın değeri vardır. Ben insanlara ulaşmak istiyorum. Dünyanın en temel sorunu olan "birlikte yaşamak" hakkında konuşmak istiyorum. Düşüncelerim bilinsin istiyorum. Tanımak ve daha çok öğrenmek istiyorum. Daha iyi düşünebilmek istiyorum.

  • Bu isteklerin için ne yapman gerektiğini bilmiyorsun. Sadece istiyorsun!

Bakıyorum. Başka bir işe çok enerji harcamana izin vermeden bakıyorum. Fırsat çıktığında kaçırmayalım diye seni ortada tutuyorum. Bir yönü seçmene izin veremem.

  • Peki asla başaramazsak?

O zaman hiçbir şeyin bir anlamı yok zaten. "O" bile olsa hayatında bir anlamı yok. Tek yapabildiğin zaten onunlayken onsuz kalmak. Ne başardın ki? Ya da sana izin versem ne başarabilirsin ki?

  • Sadece yavaşlayamaz mısın? Her seferinde önce istediğini yapıyorsun ve sonra haberim oluyor.

Merak etme. Senin için de en iyisini yapıyorum.

Sort:  

Yazdıklarınla ilgili bir şey demeyeceğim, sadece kendinin çok farkında değilsin bence. Sen bunun üzerine de bir düşün ;)

Ası söyleyeceğim şey şu, acaba ciddi anlamda felsefeyle mi ilgilensen? Geçen konuşuyorduk nesillerdir filozof çıkmıyor diye. Elimizdeki tek adam akıllı örnek Žižek, o da gitti mi geriye kimse kalmayacak.

Farkında değilsini biraz açmanı rica edebilir miyim :) lütfen bana düşmez deme kafanda ne oluştu epey merak ettim.

Kötü anlamda demedim sadece kendine biraz haksızlık yaptığını, fazla yüklendiğini düşünüyorum. Bunu tabii yazdıklarından çıkarıyorum belki yanılıyorumdur. Gayet kafası çalışan, düşünen, üreten bir insansın kendini bazen yetersiz, bazen uyumsuz, bazen sorumsuz görüyorsun gibi geliyor. Ben senin yazdıklarını okuduğumda bunların aksine gayet aklı başında, zeki, düzgün, güzel ve farklı şeyler yapacak, kendi yolunu bulmaya çalışan birini görüyorum. Kendi yolunu bulmaya çalışan diyorum çünkü onu bulabilmen için kendindeki bu ve muhtemelen daha fazla özelliğini kabul etmen gerekecek, eleştirmek yerine :)

Kabul etsem de yaşantımla oturtamıyorum. Sorumluluklarımla uyuşturamıyorum. Eleştirme sebebim o aslında. Keşke arayışıma harcayabilecek zamanım olsa da kabul edip denesem :) bilmiyorum kafam çok karışık aslında saçmalıyor da olabilirim :)

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş.

Teşekkür ederim :)

Aklıma şu geldi okudukça :D

Hocam ben tam oturtamadım açıkçası :) sizin kendi iç isteğiniz araya girmiş gibi :)

Yazın bana akıl oyunlarını hatırlattı..İsteklerin ve mantığın arasındaki çekişmeyi ne güzel yazmışsın.Dürüst bir yazı olmuş.

Evet yazarken ne yaptığımı bile pek bilmiyordum açıkçası. Nasıl bir şeye dönüşeceğiyle çok ilgilenmedim. Zaten hep düşünüp hiç yüzeye çıkarmadığım şeylerdi. Kendi kafamda bile yüzeye çıkmıyordu. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

İlerde raflardan kitaplarını alırız ve keyifle okuruz insallah.

Gülümsettin :) umarım öyle günler olur :)

selam doctor, senin yazılarını mümkün olduğunca takip etmeye çalışıyorum. en azından bir çaba göstermeye ve düşüncelerinle diğer kişilerin de ufak da olsa buna katkı göstermesini haklı olarak beklemektesin. ben başarılarının yukarı bir iveyle artacağını ve siz ve sizin gibi diğer tanıma imkanım olan @baycan ve şu an aklıma gelmeyen diğer arkadaşlara yardımcı olan @damla hanıma yaptığı projeler için sizlere de yapmış olduğunuz cabalar için teşekkür etmeye kendime borç hissettim. daha iyi yerleri gelmeniz dileklerimle.

Hocam bunları duymak üretmek için yakıt gibi oluyor. Ben teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için.


Projeler olmasa steemitte tutunmak epey zor. Ben de kendilerine teşekkür ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11