Feminizm ve Feminaziler

in #tr6 years ago (edited)

Feminizm son zamanlarda çok saçmalamaya başladı. Erkekleri suçlamaya başladılar. Aslında erkeklere ihtiyacımız olmadan yükselebilmeyi ve başarılı olabilmeyi savunmaya devam etmeleri gerekiyordu... Özellikle de eurovision'da birinci seçilen SJW yüzünden bir sürü yoruma ve paylaşıma denk geldim.
Yazık :)

Erkek Nefreti

Feministlerin anlamadığım bir erkek nefreti var. Neden bilmiyorum :) Size okuldaki bir kızdan bahsedeyim, bu kız sevgilisinden ayrıldıktan sonra birden bire saçlarını mora boyattı.
Kısacık kestirdi.
Şimdi feminizm propagandası yapıyor etrafta...
Dünyanın en güzel yaratıkları olan erkeklere küfür edip, evlilik dediğimiz kutsal müessese hakkında ileri geri konuşuyor.

Feminizmin İlk Yılları ve Günümüz

İlk yıllarında ne güzel işler başaran, kadınların çalışması için, oy vermesi için ve erkeklerle eşit haklara sahip olması için çalışan bir feminizm örgütlenmesi vardı :) Şu anda sadece erkekleri yerin dibine sokmaya çalışan, bir kaç nefret propagandası ve erkeklerden daha çok para kazanmak isteyip daha az çalışmak isteyen insanlar dolu.

Bu çok acı :)

Başarısız kadınların erkeklere suç atıp sürekli olarak feminizmin arkasına saklanmasını da anlamıyorum. Eğer bir şey elde etmek istiyorsanız bunu gidip alırsınız :) Erkekler almasın bana verin diye ağlamazsınız. :)

Feminazi Siteleri

Bu sitelere çok gülüyorum :) Eğer bu sitelerde takıldığını bildiğiniz bir kızla konuşuyorsanız bir an önce ondan koşarak uzaklaşın :) Sizin hayatınızı mahvetmeye fırsat arıyordur :)

Bu sitelerde sürekli birbirlerini doldurur bu kızlar. Ayrıca bu da yetmezmiş gibi kendi ilişkilerini anlatırlar ve bundan nefret ederek anlatırlar.
Üstüne bir de ilişkileri bozulunca suçu erkeğe atarlar...

Lafı uzatmayayım...

Uzun lafın kısası... Şu anda kendisine feminist diyen bir kaç ağlayan kız var ve bunlar hayatta pek bir şey başaramamış ve başkalarını suçlamak için yer arayan kızlar.
Bu kızlar arkadaş ortamında da sürekli erkeklerden konuşyorlar. Yani 2 dakika iş konuşalım yok :) 2 dakika şöyle yapalım kendi hedeflerimizi konuşalım ne bileyim tiyatro falan konuşalım diyorum :) ama ne yazık ki bilgileri bile yok bu konuda :) bunun için üzülüyorum onlara :)
Zannediyorlar ki erkekleri kötüleyerek bir yere varabilecekler... Ne yazık ki bunlara destek olan erkek bozuntuları da var. Bunlara bozuntu diyorum çünkü kendilerine erkek demeye utanmaları lazım.
Düşünsenize, birileri kadınları kötülüyor ve ben onu destekliyorum! Of! Saçmalığa bakın :)
Bu erkek utanmadan feminazi kızları elde edebileceğini düşünerek onların dibinden ayrılmıyor :) Yazık :)
Sizlere günümüzde kadınların da güçlü olabileceğini, erkekleri yermeniz gerekmediğini anlatacak bir sürü örnek verirdim ama...
Şimdilik kaçmam lazım :) Okuyanlara teşekkürler :)

Görsel Kaynak 1 / 2 / 3

Sort:  

Merhabalar coogger etiketini kullanmak yerine bilgi teşkil ettiğini düşündüğünüz içeriğinizi coogger'dan paylaşmanız gerekiyor iyi günler dilerim.

bilmiyordum bunu teşekkür ederim :)

@tahirozgen'in yorumuna katılmakla birlikte çevrenizdeki insanların yaptıklarını bence fazla genelliyorsunuz. Şu çizdiğiniz tabloda kendine feminist diyen ve rahatsız edici erkek anlayışlarını adamakıllı eleştiren. Erkeğe değil bazı anlayışlara karşı çıkan insan kalmamış gibi hissettim. Evet saçmalayanlar var fakat sadece sizin gözünüze daha çok batıyor sanıyorum.


Kendi arkadaş çevremde bunu çok daha kaliteli ve öğretmeye yönelik olumlu bir anlayışla yapan bir çok insan var.

Fevkalade bir yazı yazmışsınız ve size katıldığımı belirtmek isterim, bir kadının ağzından bunları duymak değişik bir hissiyat oldu.

@kusadasi ve ekibiyle birlikte @try-market 'in düzenlemiş olduğu küratör projesince yazınızı değerlendirdim, güzel bir blog yazmışsınız, sizden daha iyilerini bekliyorum.

Discord kanalımıza davetlisiniz. Sanırım gelmiştiniz ama yine de link bırakmakta fayda var.

Şöyle ki discord kanalımızdaki genel-post-paylaşım kısmındaki gönderileri daha önce okuyoruz.

Bence çevrenizde kendini feminist olarak tanımlayan kadınlar feminizmi pek bilmiyor ve de hakkında ciddi anlamda bir şeyler okumamışlar. :) Zaten her türlü görü, ideoloji kendinden bihaberlerin kendine o sıfatı yapıştırınca alıyor en büyük darbeyi.

Elimize sağlık güzel bir yazı olmuş. Size katıldığımı belirtmek isterim. Son zamanlarda feminizm sizin de dediğiniz gibi yolundan sapmış görünüyor.

Dünya toplumunda ezelden beri süre gelen bir "Kadın Sorunu" ne yazık ki mevcut. Günümüzde ve ülkemizde de bu sorunun varlığını görmekteyiz. Yukarıda bahsettiğiniz gibi yapılan yanlışların çözümü daha büyük yanlışlıklar doğrultusunda çözülmeye çalışılmaktadır. Bunu da çok güzel bir şekilde ifade etmişsiniz. Kadınlar hayatlarının birçok alanında zorbalıklarla mücadele etmek zorunda kalsalar da bunun çözümünü karşı cinsi yerden yere vurarak arayan gruplar maksadı aşmaktadır. Ve bu durum zaman ilerledikçe sorun çözme hedefinden çok popülist bir akım halini almıştır. Tabii ki bir Kadın ve Erkek kesinlikle hiç bir şekilde eşit değildir. Olması da mümkün değildir. Bu doğanın kanunudur. Eşitlik söz konusu olsa Kadının Kadın, Erkeğin Erkek olmasının hiç bir anlama kalmazdı. Ancak bu, sosyolojik olarak ta böyle olacağı anlamına gelmemelidir. Yapılması gereken sosyolojik olarak Kadın, Erkek eşitliğini sağlamaktır. Ben inanıyorum ki ülke olarak bunu başarmamız hiç te zor değildir. Zira ülkemiz temellerinde bu yaklaşımın da katkıları mevcuttur.
Yazınızı çok beğendim. Çok ciddi bir soruna dikkat çekmişsiniz. Emeklerinize sağlık.

Çok doğru bir tespit yapmışsınız, tebrik ederim. Bir akım, amacı ne olursa olsun, felsefesinde dayanışmayı amaçlarken günümüzdeki akımların çoğu ne yazık ki bir olgunun karşıtlığını nefretle dile getirmekteler. Dolayısıyla insanlar arasında yapay düşmanlık meydana geliyor. Bunun için kim hangi akımı desteklerse desteklesin, insan olma bilincinden mahrum kalmamalarını diliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70638.80
ETH 3565.34
USDT 1.00
SBD 4.73