Profil Resmi Değiştirme Zamanı / I Changed My Profile Picture

in #tr6 years ago


Profil resmimi değiştirmek istedim, çok da istediğim bir şeyi bulamadım... Pixabay sitesine doktor yazınca vektör olarak aradığım zaman daha çok erkek doktorlar çıktı ve kadın doktorlar pek yoktu. Bir iki tane vardı ve güzel değildi. O yüzden bulamadım. Başka siteler de bilmiyorum :)
Mecburen bunu yapıyorum... :)
Geçici olarak kalsın o zaman...
Anime severim, google'da anime doctors diye aratıp buldum. Bu tarz çizimler hoşuma gidiyor :) Şimdilik bu kalsın ileride değiştiririz artık :)

I wanted to change the profile picture so much, I could not find anything I wanted ... When I went to the Pixabay site as a doctor, I got more male doctors and there were not many female doctors. There were a couple of them and it was not nice. I did not find it. I do not know any other sites :)
I must be doing this ... :)
If you stay temporarily ...
I like anime, I found an anime doctors in google. I like this kind of drawings :) I will change this in the future for now :)

Resim kaynak / This does not belong to me I found it here 1

Sort:  

Merhaba @drfrostgirl,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Çooook teşekkür ederim biraz otomatik mesajlar soğuk gelse de yine de güzel bir şey :)

Daha veritabanına ulaşacaktık, neyse ki silinmiyorlar geçmişteki hiçbir şey :))

Hayırlı olsun yeni profil resmi.

hayırlı olsun doktor hanım.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87