Arı bal alacak çiçeği bilir [Cointurk Fotoğraf Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

"Büyük resmi" görmek için tıklayın:)


Arıyı üzerinde yakalayamadım, o yüzden bu fotoğraf yarışma dışı; ama gülümüzü sizinle paylaşmazsam hatırı kalırdı. Unutmadan, "büyük resmi" görmek için tıklayın:)

Akşam akşam arı beni bayağı bir peşinden koşturdu.
Güllere gitmesini bekliyordum.
Ya da akşamsefalarına...
Nitekim önce akşamsefasına gitti.
Tam çekecektim…
Vızzz, havalandı.
Bu kez güllere yöneldi.
Yine vızzz deyip tırıs devam etti.
Nihayet poz vermek için bu sarı zambağı seçti.
Peki.
Ama öyle kolay olmadı.
Önce yanlış tarafta durdu.
Sonra oburluğu tuttu; güzel poz vermedi.
Derken sonuç bu oldu.

Ben sonuçtan mutluyum.
Sarı zambaklar mutluluğun simgesiymiş bu arada. Cıvıl cıvıl bir sarılar ya, o yüzden. Eh, ben mutluyum, arı mutlu… Zambak da mutludur herhalde.

Zambaklar gururluymuş bir de.

Zambaklar en ıssız yerlerde açar.
Ve vardır her vahşi çiçekte gurur.
-Sezai Karakoç

Bir de şöyle bir hikâyesi var ama anlatsam mı bilemedim - ya bizim sarı zambaklar hakaret addedip bana küserse?
Neyse, riski alalım bakalım.
Rivayet o ki bir zamanlar tüm zambaklar sarıymış. Ta ki Meryem Ana bir gün bir zambak koparana dek. Meryem Ana'nın elinin dokunuşuyla sarı zambak anında beyaza dönüvermiş. Bu yüzden beyaz zambak saflığın, doğallığın, bekâretin simgesiyken sarı zambağın payına uçarılık, flörtözlük, gamsızlık düşüyor. İlk aşkların, ayaklarınızı yerden kesse de gelip geçici heveslerin çiçeği sarı zambak.

Bizim zambak da her çiçekten bal alan bu arıya âşık oldu muhtemelen!
Yine de bayılıyorum ben onlara.

Bayılırım kır zambaklarına, uzak,
Çaresiz hep birini bekleyip duran.
Rainer Maria Rilke


KategoriÇiçek
KameraHUAWEI Mate 9
Tarih6 Temmuz 2018

Sort:  

Harika bir poz olmuş :)

Di mi?
Brezilya nasıl gitti bu arada:)

Yaa sorma bende belcikayi tutuyorum kazandığına sevindim ama ben 2-2 olacak diye yazdım uzatmalarda yener diye düşünüyordum ama uzatmaya kalmadı :) kısmet yine de favorim Belçika ama erken final olacak Fransa'da harika oynuyor ;)

Ben Brezilya'yı tutuyordum. Ayrıca Uruguay'ı da tutuyordum. Maşallah dediğim yarı finali göremiyor:)

Hahahahah :) diğer tahminlerini yaz da ona göre düzeltelim yanlış yapmayalım :)

Tahmin diil de, Hırvatistan'ı tutacağım mesela.
Ama İsveç-İngiltere maçı ortada. Onda bir yardımım olmaz.

Bir telefonla yapılabilecek çekimin en iyisine yakın diyebilirim. Biraz daha arıya odaklanmak daha iyi olabilirdi. Ama gayet güzel. Tebrikler👍🤗

Heyyo!
Arı ama durmuyordu ki:(
Biraz fotoğraf denemeleri yapmak istiyorum ve bu kare hoşuma gitmişti; motive edici bir şeyler duymak istedim. Çok teşekkürler.

Rica ederim.Öyleyse yeni fotoğraf paylaşımlarınızı bekliyoruz:)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34