Deliliğe Övgü #5 - BİRKAÇ SIKINTI

in #tr6 years ago (edited)

BİRKAÇ SIKINTI


o kadar güzelsin ki... sırtını bir ağaca dayayıp koyunlarını beklerken elinde tuttuğun sopa olmak isterim, çoban sevgilim benim. Ellerinden dizlerine, oradan da toprağa aşk sızıyor sopadan.


her şey ellerinde başlıyor. mesela; sığınıp kitap okuduğun duvar köşesi ben olsaydım mutlaka dairesel ağlardım, terlerdim; sonra da küflenir ölürdüm aşktan. ellerinden kitaba, kitaptan dizlerine, oradan da toprağa aşk sızıyor.

yani, şimdi bunların hepsinin sebebi; bazı sıkıntılar. o sıkıntıların sebebi ise işte şu iki şiir.



görsel

ŞİİR 1


şimdi gözlerinden bir damla votka düşüyor
yeryüzü bütün sarhoş
ben çırılçıplak yanaklarında
yanakların yeryüzü

gayrimuayyen uyuşmuşum
ve müebbet çökmüş

görünen siyah bir ışıktır
mücella kalbime iniyor gözlerinden

gözlerin kadife bir okyanustur simsiyah

gözlerin bütün varlıkların
gözlerin hepsinin sebeb-i matemi
yetiyor bir damlası alemleri katletmeye gözlerinin
gözlerin bütün varlıkların
gözlerin hepsinin saçmalaması
benim de



278363-artwork-fantasy_art-women-hill-forest-surreal-AquaSixio-eyes-bridge.jpg
Görsel

ŞİİR 2



Gözlerin
Gözlerinden
Yine bir çeşit içki akıyor
Ben yıl oldu hala yanaklarında çırılçıplağım

Her bir damlası gözlerinin yere düşmesiyle
Ayrı ayrı memleketlerde ezan oluyor sesi
Haydi aşka diyor ve milyonlar secdeye eğiliyor
Kesin bunu başka şairler de söylemiştir sana

Bir kere kucak açtın ya bana hatırlıyorum
Uyumuştum şüphesiz hatta korkusuz
Kızımın yatağında uyumak gibiydi
Sonra gözgöze bile gelemedik seninle

Bakışlarını öyle bir diktin ki karşıya
Ben yanaklarındayken neye baktığını bilemedim
Şöyle bir aşağılara dudaklarına eğilip baktım ki
Gülümsediğini gördüm

O gün bu gündür baka ve gülekaldın
Milyonlar secdede kaldı bense merakta


bu demek oluyor ki soyunup önüme açılan tüm leğenlerde annem beni yıkamadı; ben bebekken.

@sahinadm, @edebiyat - Sekte-i Us- Kılımız Boynumuzdan İnce

Sort:  

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Teşekkür ederim. :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88