DNGO İLE KİTAP SESLENDİRME YARIŞMASINDA SON DURUM

in #tr6 years ago (edited)

YARIŞMA BAŞVURUSU SONA ERDİ


Katılmadığın için dünyanın teşekkürünü ediyorum.

Bu yarışmaya hiç kimse katılmadı. Katılmayanlar bir sonraki yarışmaya da katılmasınlar, istemiyorum.


Bak, ben hasta ruhlu bir adamım. Yarışmaya katılmaman benim umrumun ucunda bile değil! Edebiyat benim aşkım. Sen olsan da olmasan da ben, #edebiyat'a yazarım ve @edebiyat'ı geliştiririm.


Başka bir aşkım daha var. O da grafik analizi. Sana bir sır vereyim mi? Bilen bilir aslında; ben grafik analizlerimle senin tahayyül edemediğin kadar STEEM ve SBD miktarı arttırıyorum. Sonra bunları BTC'e çeviriyorum. Hava atıyorum evet. Çünkü senin paradan başka bir şey düşünmediğini biliyorum. Karşında pılı pırtı yırtık bir edebiyatçının durması ile BTC babası bir edebiyatçı durması arasında büyük farklar var. Ama ben ne yapıyorum? Ne yapıyorum ben? Adam gibi küçükten başlayıp hesabımı geliştirmeye bakıyorum. Herkes gibi yavaş yavaş, dostluklar, sohbetler ve kardeşlikler kurarak, yavaş yavaş geliştirmeye bakıyorum. Benim umrumun ucunda olan şey ne biliyor musun, gözünün para bürümüş olması.


Zamanında amcam anlatırdı:

Bir ara iflas ettik. Elimizde ekmek alacak para yok. Para olmayınca arkadaşlarımız da bizi birer birer terk etmeye başladı. Sıkı 'para dostlukları' kurduğumuz zamanlar bir akrabamız vardı. Biz iflas ettikten sonra selam vermemeye hatta bizi görünce yönünü ve yolunu değiştirmeye kadar ilerletti ayrılığı. Günün birinde bir yerde kafa kafaya rastlaştık ve mecburen selam verip konuştu artık. Hâl hatır sorduktan sonra konuyu para durumumuza getirdi. Açlıktan ağzım kokuyordu; ama sorduğunda: "Çok şükür toparladık, hızlı bir şekilde kendimize geliyoruz, yeni birkaç iş görüşmesi yaptık. eskisi gibi sayılırız artık."

Ben bunları söylerken yüz ifadesi hemen yumuşamaya ve ses tonu incelmeye başladı. Ayak üstüydük. Oturmaya davet etti. Çay içmeye davet etti.

İşte bu yüzden BTC havası attım. Aslında çulsuzun tekiyim! Şimdi hangisine inanacağını kendin seç!


Yarışma duyurusu yapıyoruz, adamın biri soruyor:

Ödül ne kadar?

"1. çıkana 5 SBD"

CEVAP YOK! Beğenmedi ödülü çünkü.

Ne bekliyorsun? Sermayemi vereyim mi?


Yaptığın yanlış bir seçimden daha söz edeyim. STEEM fiyatı düştüğü için yazmıyorsun değil mi? Beklentini karşılamadı Steemit. #tr ile başlayan birbirinden güzel projelerin var olduğu zamanlar nasıl da yağ damlatıyordu paçaların. Yazılarını süsleyip püsleyip etiketler arasında kararsız kalıyordun... O zamanlar STEEM fiyatı yüksekti çünkü. Ama STEEM fiyatı yükseldiğinde sistem yazarlık ödemelerine STEEM vermeyi kesiyor. Sadece SP ve SBD veriyor. Neden hazır STEEM fiyatı düşmüşken bol bol yazıp STEEM kasmıyorsun?

Bu yazıda kaç tane STEEM kelimesi kullandığımı bilene 100$ vereceğim dersem hemen ekrana yapışıp sayarsın değil mi?

Karnıma sancılar giriyor!


Dedim ya; edebiyat benim aşkım, mesleğim. Sen yazsan da yazmasan da ben, burada olmaya devam edeceğim. Sadece burada mı? Tabii ki hayır; dergilerde, yerel gazetelerde, falanlarda filanlarda...

Başta sıfırdım. @edebiyat sıfırdı! İnsanların yardımına koşa koşa gittim. Benim yardımıma da koşa koşa gelen oldu. Beni anlıyorlardı. Tek sebep bu. İkinci bir sebep ararsak o da; edebî içerikleri sevdikleri, olabilir. Kimse babamın evladı değil ve ben de onların babasının evladı değilim.

İnsanları, toplulukları, projeleri yıldırdın. O projeler @edebiyat'a güvendiler ve tüm güçleri ile @edebiyat'a destek oldular, olmaya devam ediyorlar, edecekler. Yeni projeler yolda; ama sen yarın öbür gün STEEM fiyatı yükselince ortaya çıkıp güreşmek istersen şimdiden söyleyeyim, bende o kıllı ve kirli vücuduna sürecek yağ yok.


Bak yukarıda bir STEEM kelimesi daha kullandım. Aaa bir tane daha!


Ne diyordum? Yılmak, diyordum. Evet, yılmak. Beni yıldıramazsın. Çünkü edebiyat benim işim. Sevdiğim bir iş. Çok zorlarsan ki başaramayacaksın, her şeyi bir kenara bırakıp, tüm destekleri sevgili destekçilerime geri ödeyip sadece bir yazar gibi davranabilirim. Senin gibi olmayacağıma da söz veririm.

STEEM
STEEM
STEEM

Üff yeter ya karnıma sancılar giriyor gerçekten. Sana yüzümü buruşturup bakıyorum!


Tüm bunları üzerine alınma tamam mı, bunları söylerken senden asla söz etmedim. Sen ne yaptığını ve kim olduğunu bildiğin için bunları sevinç ve neşeyle okuyacaksın. Hoşuna gidecek. Kahkahalar atacaksın; ama onlar, bunları okurken çıldıracak!

Görüşürüz.

Sort:  

:S

Daha iyisini yapacağız. Yılmak yok tabii ki !

okurken çok üzüldüm:((

Boş ver hocam. Biz birliğimize eğlencemize bakalım.

öyle tabii..

İnsanlar fazla abartıyorlar. Ben böyle platformları hep çevre edinme ve zamanı iyi değerlendirme fırsatı olarak gördüm. Çok da iyi oldu her zaman. Acaba ben insan mı değilim?

o zaman ben de insan değilim:)
aynı fikirdeyim ve sevdiklerim buradan gittiği için üzgünüm..

Ha işte bundan söz ediyorum. Şu an şu satırları yazıyorum ve yazdıklarımdan zerre para kazanmıyorum; telefon elime mi yapışıyor, ne oluyor peki?

Benden çok çok uzakta biri gülümsüyor. Yetmez mi?

buna paha biçilemez zaten, en kıymetlisi:)

Ben de şüpheleniyorum senden. İnsan olmayabilirsin.


Yarışmaya katılımın ödül azlığından olduğunu düşünmüyorum buarada. Seslendirme zor gelmiştir bir çok kişiye. Hem vakit hem de ortam gerektiriyor. Ama tabii keşke bir kaç kişi de olsa katılım olsaydı. Dngo ya ayıp oldu mu bilemedim. Yazmak bile zor geliyor şu dönem insanlara ki bizler de post sayılarımızı azalttık. Dönemsel etki diyelim vakit diyelim bir sebep var her zaman.


Aklım senin btc analizlerinde kaldı, ya doğru söylediysen... Hocam ne olur doğruyu söyle nerden alalım nerde satalım. Edebiyat karın doyurmuyo.


Ya keşke bu kadar sert yapmasaydın, ben üstüme alındım. Ama üzerimde herşey çok güzel duruyor. Tanrı seni kutsasın.


Bu arada sayfada bul dedim ve toplam 14 defa yazında STEEM geçtiğini gördüm.


Amen.

Bakıyorum da bütün yorumlara en geç 9 dakika içinde dönüş yapmışsın, ama benim 12 dakika oldu hala yazmadın bi şey... Küstüm, oynamıyorum.

Alınganlık da bana yakışıyor..aha 13 dakika oldu... dolar gibi bu da habire artıyor...sayın edebiyat bakanım lütfen yeni modelinizi açıklayın yoksa halk panik yapacak derken 14 oldu...

telefon internet bilgisayar uyku muyku derken geç yazıyorum. Alınganlık ne kadar güzel bir duygudur öyle...

aslında discord'tan istek parça etkinliği yapacaktık bu gece ama internetim zayıf olduğu için duyurmak istemedim.

hocam disco da yapılabilir öyle bi etkinlik, internete de gerek yok ama damsız girilmiyor...

sanırım ben de insan olmayabilsem yeridir, ama hocam bana insan olmayabilmemek de çok yakışıyor yahu... :P :)))

Benim de şüphelerim var insanlık konusunda.

Evet kesinlikle katılımın az olmasının sebebi zaman, seslendirme zorluğu filan olabilirdi; ama hiç katılmamanın altında daha başka sebepler aranır artık. :)

BTC analizleri için özelden konuşalım mı? :D

Sen kahkaha atanlardansın. :D

Ben saymadım kaç defa STEEM geçtiğini. Sana borcum vardı zaten. :D

Bak işte geldi dostlarım. :)

bana borcun yoktu da zaten olsa da nafile, sonradan saydım 13 çıktı :) , çünkü tuzak kurmuşsun, steemit i de kelime olarak kullandığın için bu akılsız pespaye cihaz gitmiş onun içinde geçen steem i de saymış.

işte bak 13 sayısının laneti de konuşuluyor. Kesin bir şeyler var bu işte. :D

Ben de üzüldüm :(
Dicek bir şey bulamıyorum çünkü ben de çok destek olamadım :(

Ama bu bizi yıldırmamalı dediğiniz gibi hocam

Yılmak yok. @hede-io ile konuşmaya başlayacağım yarın.

Süper olur :)

Yarışma için bu seslendirmeyi yapmıştım ama kimseden katılım olmayınca linkini atmak içimden gelmedi

https://steemit.com/dngo-io/@baycan/sesli-kitap-gencler-icin-fotografl-1533831584

Evet biliyorum. Olsun. Tecrübe ettik. Sıkıntı yok. :)

Sen garip, hangisine yatişeceksin hocam. Şimdi buraya yavaş yavaş dostlarım toplanıyor. Üç beş kişiyi de geçmeyeceğiz. Keşke herkes senin duyarlılığının çok çok azına sahip olsaydı.

@sudefteri haklı hocam gerçekten üzücü bir durum ve dahası hayal kırıklığı, katılım olacağına inanıyordum...

Evet doğru. Yarışma düzenliyorsak katılım bekleriz. Muhakkak haklı ve haklısın. Ama insanların menfaatlerinden başka düşünceleri olmadığında kalkıp canımızı sıkmaya değmez. Haftaya yeni bşr yarışma düzenleyeceğiz. Sıkıntı yok. Edebiyatta malzeme çok. :)

En olmadı kendi yarışmamıza kendimiz katılırız. Ödülü de kendimiz alırız. Süslü bşr ödül töreni yaparız. :)

hayal kırıklıklarına burada fazlasıyla alıştım ama yine de kötü oluyor insan..
canınızı sıkmayın yine de:)

Haklısın hocam edebiyatta malzeme çok malzeme olanda çok görüldüğü gibi. Benim asıl üzüldüğüm senin gösterdiğin çabaları yakından biliyor ve bunu karşılığını alamaman oluyor, yazacak çok şey var da kendimi frenliyorum :)

Benim ne kadar zevk aldığımı da biliyorsun hocam. Sıkıntı yok. Tam gaz kendimiz rezil etmeye devam edeceğiz. :D

Yanındayım hocam hep bunu yapmak istemişimdir, yeryüzünün en lüks restoranına gidip kuru fasulye pilav istemek gibi bir şey :)

Şimdi yarın ne günü? Yarışmaya katılan postları değerlendirme günü. Ne yapıyoruz? Değerlendirmeye alıyoruz. Sonra? Ödül töreni? Gör bak rezalet nasıl oluyor. :D

Hocam sen işini bilirsin :)

Vakit buldukça hep yazıyorum buralara.Keşke birazcık anlasam bu edebiyattan.

İçinden geldiği gibi davran, edebiyat yapmış sayılırsın. :)

Deniyecem kesinlikle.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkür ederim.

Congratulations @edebiyat! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17