KİTAPLARIM SENİNDİR [EDEBİYAT KİTAP PROJESİ]

in #tr6 years ago (edited)

KİTAPLARIM SENİNDİR



Ne kadar cömert bir başlık oldu değil mi... Yeni bir proje ile buradayız. Edebiyatla uğraşıyorsak bir şeyler yapacağız artık.

Dün akşam sevgili @ocetinkaya ile muhabbetimiz sırasında birbirimize kitap gönderebileceğimizi konuştuk. Bu öneri heyecan yarattı.

Proje için yarışma düzenlemeyi düşündük. Okunan kitaplar hakkında hazırlanan en iyi makalelere ödül verilebilir dedik; fakat uzun soluklu olacağından ve herkesin yaklaşık olarak bile aynı zamanlarda kitapları okuyup makale hazırlayacak durumda olmadığını göz önünde bulundurarak sadece sosyal bir etkinlik olarak sürdürebileceğimize karar verdik. Gelen makalelere oylamalar yapılacaktır elbet.

72486-1438408937-امة-اقرا-الريشة.jpg
Kaynak

Etkinlik Hakkında Bilgi ve Şartlar

  • Okuduğumuz, beğendiğimiz ve arkadaşımızın da okumasını istediğimiz kitapları Discord sunucumuzda açtığımız #kitap-öner kanalımıza öneri olarak yazarız. Önerimizi bir post hazırlayarak yapacağız.

    • Postta en başta #tr etiketi ve sırası önemli olmamakla beraber #edebiyat etiketi kullanılacak.
  • Kanala önerilen kitabı okumak istediğinizde o kitabı öneren kişiyi etiketleyerek #kitap-talep-et kanalına yazarız. Bundan sonrası adres işlemleri olduğu için özel mesaj olarak konuşulur, kitap gönderilir.

  • Gönderdiğimiz kitabın ne zaman gönderildiğini #gönderilen-kitaplar kanalına yazarız. Kargo takip numarasını alıcıya özelden iletiriz.

  • Kitap karşı tarafa ulaştığında kitabı alan kişi #teslim-aldım kanalına kitabı teslim aldığını yazar.
  • En sonunda okuyup kitabı bitirdiğinde kitap hakkında yazdığı yazıyı #okuduğum-kitap-hakkında kanalına post olarak gönderir. Bu postta da #tr başta olmak üzere #edebiyat etiketini kullanır.

*Kitabını geri isteyen yazarın kitabını geri gönderme nezaketini gösteriniz.

Beğenilen postlar yüksek oranda oylanır. Hatta oylamak isteyen oy gücü yüksek olan birkaç kişinin oylamasını da isteyebiliriz.


Hazırlanacak Postlar Hakkında

  • Postlarımızı yazarken #tr etiketini en başta kullanalım. Herhangi bir sırada #edebiyat etiketini de kullanalım.

  • Yazdığımız yazılarda noktalama ve imla kurallarına dikkat edelim.

  • Yazılarımız tamamen bizim elimizden çıkmış ürünler olmalı.

  • Yazılarımızda kullandığımız görsellerin kaynak linklerini belirtelim.

  • Makrdown kodları kullanılarak okunması daha zevkli hale getirip yazılarımız süsleyebiliriz.

maxresdefault.jpg
Kaynak

Etkinliğimize katılmak için Discord kanalımıza gelmeniz gerekmektedir. Çünkü gönderici ve alıcı arasındaki iletişim ve etkinlik hakkındaki her şey kanalımızda konuşulacak.

Discord kanalımız: https://discord.gg/X6S8tDh

Ayrıca @edebiyat hesabının kürasyon izine katılarak kazançlarımıza ortak olabilirsiniz.
Kürasyon takibi için aşağıdaki bağlantıyı açıp çıkan ekranda -Follow-a tıklayarak takibe alabilirsiniz.
https://steemauto.com/dash.php?trail=edebiyat&i=1

Sevgiler.

Sort:  

Projenizi çok beğendim. Okumak isteyenleri desteklemek istiyorum ve size ihtiyacınız olursa 50 € yollamak istiyorum. Tek şartım gönderdiğim para kitaplara harcansın. Bu 50 € kitap alımında kullanılsın. Ihtiyaç duyarsanız bana mesaj yazabilirsiniz. Sevgilerimle.

Çok teşekkür ederim. Çok ince bir davranış gerçekten. Lakin 4 gün oldu kitap isteyen yok. Etkinlik geliştiğinde size yazrım.

Uzakta olduğum için maalesef katılamıyacam. Birde kitaplarımı çok seviyorum kimseye vermek istemiyorum😋. Ama çok güzel bir fikir. Takip edicem. 🕵️‍♀️

Posted using Partiko Android

Gönüller bir olsun. :)

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Bir kitap birçok kitap edecek böylelikle harika bir proje :)

güzel bir proje olacak inşallah. Katılım yüksek olur dileği ile herkese hayırlı olsun

Çok güzel bir proje. Malesef ben kitap yollayamam, uzaktayım çünkü:)
Ama okuduğum kitaplardan yaza bilirim.

Bekleriz efendim. :)

Bir süredir internete giremiyordum. Bu süre boyunca sürekli kitap okudum ve bende okuduğum kitaplar hakkında yazı yazmaya karar vermiştim. Bugün bu postu görünce sevindim. Yazdığım zaman destekleyecek birileri var. 😊😊

Ben buradayım efendim. Beklerim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69796.92
ETH 3521.66
USDT 1.00
SBD 4.70