Konuk Yazar [@myrose] Gezi Yazısı Diye Başlamıştı

in #tr5 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar bugün Pazar günü dedim şöyle güzel kısa bir gezi yazısı bırakayım diye oturup yazmıştım. Tam o sırada zil çalsın bende kaydetmeyeyim hepsi silinsin nasıl üzüldüm. Hiç başınıza geldi mi bilmem ama yaz yaz sen hevesle sonra geriye bir şey kalmasın biraz üzücü oldu ama olsun belki daha güzeli olacağındandır diye kendimi motive ediyorum :)

Ufak bir Aydın gezisi

Hemen hemen her şehrin kendine ait olan ve çoğu insanın da çektiği veya orada çekindiği bir fotoğraf ile başlayayım dedim.

Genel olarak bence güzel şirin bir şehir ilçeleri tabi daha güzel ama olsun İlçelerine gitmiştim ama merkezine bu ilk gidişimdi. Bu kısım meydanlık ‘sulu park’ diye geçiyor olmalı ya da bana öyle öğretildi:) Şehrin insanları çok cana yakın sıcak kanlı bana öyle insanlar denk gelmişte olabilir tabi ya da şuan yaşadığım şehirle içimden kıyaslamış da olabilirim.

Yeşil bir şehir en azından insanın içine güneş doğuyor, bazen içimizi sırılsıklam da ediyor ama olsun. Bereket artık o da :) Sonuç olarak dört mevsim yeşil..


Sallanmayı hep çok sevmişimdir salıncak olsun da nasıl olursa olsun. Bana hep güzel gelir küçüklükten kalma. Bu tarz ilk kez orda gördüm tabi hemen kaçırmadan atladım çocukların yanına bir yandan muhabbet falan oh ne hoştu, şimdi tekrar hissettim. Yanımda yeğenlerim de var orda beraber ufak bir uçuş yaptık.) Hep derler ‘ bir büyü artık ‘ bunu duymaktan sıkılmıştım işte neymiş son dönemlerimmiş öğretmen olacakmışım çocuklar beni dinlemez söz geçiremezmişim falan.. Sahi çocuk kalamıyoruz ama sanırım artık çocukça düşünemiyor gülemiyor ve eğlenemeyeceğiz de.

Çok yargılanıyor tepki alıyor olabilirim minyon olmak tercihim değildi belki ama davranışlarım bir tercih, umarım öğrencilerimle birlikte çok güzel cevap oluruz onlara :) Bak şimdi ne yazacaktım ne yazdım atarlandım kendi kendime :)


Buraya da renkli güzel bir mekandan fotoğraf koymak istedim, Ve tabi ki gökyüzü ile yeryüzünün buluşması :)


Son olarak da ben o an çok zevkle izlemiştim Ahmet Mete yeğenim çok güzel bir fotoğraf yakaladım. Tam da masumiyet.


Bir mağazaya girmiştim arkamdan baktım yoktu kapıya bir çıktım mankenin eline göre elini tutmuş çekiyor o da gelecek, çok tatlıydı :) Buraya kadar okumuşsanız ne mutlu, ben yazarken tebessüm ettim umarım siz de okurken tebessüm etmeseniz de sıkılmamışsınızdır :)

“Fotoğrafların hepsi bana aittir” Teşekkürler.

Hoşça kalın...

Sevgili @myrose'a bu içten yazısı için teşekkür ederiz. İnsanların böyle sevinçli günlerini burada paylaşması ne kadar samimi bir hareket... Tüm günleriniz güzel ve mutlu olsun. Ben sıkılmadan okudum ve öyle paylaşıyorum. :)

Konuk Yazılara Oy Atacak Hesap Ve Projeler


@trliste

@edebiyat

@gezi

@hosgeldin

@trproje

@c-squared

@steempress

@damla

@treasureteam

@soteyapanbot

@emrebeyler

@minnowsupport

@jumbot

@trdaily

@kryptonia
Konuk Yazar uygulaması nedir?

Bu yazı @sahinadm tarafından yazılmış olup yazının STEEM/SBD gelirleri @myrose'a gönderilecektir.


Sort:  

Konuk yazar uygulamasının sürekliliğini ve daha fazla yazarın bu uygulamaya katkı sağlamasını ümit ediyorum. Yazılarını gönderen arkadaşlara ve bizimle buluşturan @edebiyat hesabına ve dahası kendi vaktinden ayırıp bize bu güzel yazıları getiren @sahinadm dostuma teşekkürler...

Elinize sağlık samimi bir yazı olmuş :)

Çok teşekkür ediyorum :)

Ben de sıkılmadan iki kere okudum çok keyifliydi, böyle içten yazılan yazılara bayılıyorum 🤗

Beni mutlu etti, çok teşekkür ederim :)

Aydın'a ben de gitmiştim. Ayrıca Nazilli ve Kuşadasını da gezme fırsatım olmuştu. Bana o günleri hatırlattınız şimdi:)

Posted using Partiko Android

Harika bir çalışma. Teşekkürler konuk yazar :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Kusadasinada bekleriz :)

Belki ilerleyen zamanlarda..)

Çok güzel, samimi bir paylaşım. Ellerinize emeğinize sağlık @myrose.
Teşekkürler @edebiyat.

Hep derler ‘ bir büyü artık ‘ bunu duymaktan sıkılmıştım işte neymiş son dönemlerimmiş öğretmen olacakmışım çocuklar beni dinlemez söz geçiremezmişim falan.. Sahi çocuk kalamıyoruz ama sanırım artık çocukça düşünemiyor gülemiyor ve eğlenemeyeceğiz de.

öğretmen olunca içlerindeki çocuğu öldürmeleri gerekliymiş gibi bir muamele ediyorlar ama aksine çocuk ruhundan anlamak için hiç yitirilmemeli:)
destekliyorum sizi bu konuda:)
teşekkürler @myrose ve @edebiyat:)

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28