ÖDÜL TÖRENİ -EDEBİYAT YARIŞMASI

in #tr6 years ago (edited)

ÖDÜL TÖRENİ -EDEBİYAT YARIŞMASI- Türk Edebiyatının Dönemleri

Merhaba sevgili #tr ve #edebiyat yazarları ve şairleri,

Her şeyden önce büyük sevgilerimi ve teşekkürlerimi, kucak dolusu çiçeklerimi kabul ediniz.

Bir hafta süren @edebiyat yarışmamız son buldu. Bundan sonraki yarışmalarda #edebiyat yazarlarının samimiyetine sığınarak daha güzel hareketler sergilemeye çalışacağız. Katılan dostlarıma teşekkür ederim.

edebiyat-ve-hayat.jpg

Edebiyat ve Hayat

Sonuçlara geçmeden evvel belirtmek istediğim bir konu var. Türk Edebiyatının Dönemleri derken istediğim Tüm dönemlerin kısacık bir özeti idi. Yarışmacıların hepsi gayet güzel hazırlanmalarına rağmen sadece bir dönemi veya belli bir dönemin içindeki edebi akımları yazmışlar. Bu bakımdan son ana kadar ancak katılabilen ve bunu yazısında belirten sevgili @fadime tüm dönemleri elinden geldiğince anlatmaya çalışmış. Tek kriter bu değildi tabii. Kendisini tebrik ediyorum.

Ayrıca güzel insan @batuhoca değerlendirme dışında kalmayı istediğini ve sadece destek amaçlı yazdığını belirtti. Bu güzel hareketi için kendisine teşekkür ederek ödülsüz

bırakmayacağız tabi ki. :) @batuhoca'ya onur ödülü veriyoruz.

Şu an çok duygulandım.

emb800leafline.jpg

Yarışma Sonucu

KazananİçerikÖdül
1. @fadimeTürk Edebiyatının Dönemleri2 SBD
2. @junostarSözlü Edebiyat Dönemi1 SBD+@tryardim Oylaması
3. @gokselGarip Akımı (1. Yeniciler)1 SBD+@tryardim Oylaması
4. @mucar38Dini-Tasavvufi Türk Edebiyatı1 SBD+@tryardim Oylaması
5. @batuhocaİkinci Yeni Akımı@treausreteam, @gokhan83kurt Oylaması

untitled.png

Bir sonraki yarışmamızın taslağı hazır. Birkaç küçük dokunuştan sonra yayınlanıp duyurulacaktır. Yarışmalarımıza katılmanız hem sizin için hem de #tr başta olmak üzere #edebiyat etiketleri için son derece faydalı olacak. Amacımız Steemit Türkiye Topluluğunun yazarlarına ve şairlerine destek olmaktan başka bir şey değildir. Fakir bir hesap olan @edebiyat hesabına şu an için sadece sponsor olmak isteyen değerli kullanıcılarımızın katkılarıyla yarışmalar düzenleyebiliyoruz. İleride kendi başımıza ödül dağıtacak seviyelere gelmeyi desteklerinizle başarabiliriz.

Öte yandan @edebiyat hesabının yazarlıktan da kazanması için seriler halinde yazılar ve şiirler paylaşıyoruz ki biraz daha hız kazanalım. Paylaştığımız yazıları görmezden gelmeyiniz. Vereceğiniz her oy size elektrik ve su olarak geri dönecektir.

Teşekkür

Yahu ben neden biz diyorum ki... Bu hesap tek bir kişinin zavallı gayretleri ve yazarların perde arkasındaki desteklerinden başka bir şey değildir. Tüm #edebiyat yazarlarına ve özellikle yarışmacı olarak katılmasını istediğim halde değerlendirme yaparak bana yardımcı olmayı seçen @avina'ya teşekkür ederim. Her koşulda yanımda durmayı seçti. @batuhoca'ya müteşekkir olduğumu yukarıda belirtmiştim.

Ayrıca değerlendirmede yanımda olan; şu an Steemit kullanmayan; fakat ileride bize katılmayı isteyen edebiyatçı dostlarıma ve hocama ve sevgili @geographer'e merhabalarımla beraber teşekkürlerimi sunuyorum. Kendisi Şu an coğrafi keşiflerde olduğu için zaman ayıramıyor.

Yarışmaya desteklerini esirgemeyen @anadolu ve @sorucevap hesaplarının yöneticisi olan o güzel bey efendiye, muhteşem denemeleriyle beni benden alan @tahirozgen'e, harika yazılarıyla Steemit'te yer edinmeyi başaran sevgili @obulunmaz'a, aşkla dolu adımlarla bana destek olan @dasrow'a, sadece bana değil; tüm #tr topluluğu için elinden geleni ardına komayan güzeller güzeli @damla'ya (hiç görmedim ama kesin yüreğinin güzelliği yüzüne vurmuştur), @treausreteam hesabıyla #tr topluluğunda çığır açan saygıdeğer @keepcalmendread'e, #turkcebilim etiketiyle bilim seven yazarlara yardımcı olmayı üstlenen sevgili @gokhan83kurt'a sponsorluk görevini bu en olmadık günlerimizde üstlendikleri için çok teşekkür ederim.


Cemal Süreya

Gelmek isterseniz Discord kanalımız: Steemit Edebiyat Hareketi
Katılmak isterseniz kürasyon şeysimiz: edebiyat

s-b8f9453d3ecf8185d52dbc72990e49deaa908ec9.jpg

Ah Muhsin Ünlü

Hepinizi çok seviyorum.

Sort:  

kazananları tebrik ediyorum.

Desteğin ve motivasyonun için teşekkür ederim hocam, sevgiler.

Teşekkürler. 😊Elimden geldiğince katılmaya çalışacağım projelerinize. Burada olmaktan mutluyum ve bende sizleri seviyorum.😊

Sizi aramızda görmek büyük mutluluk. Başarılarının devamını dilerim. :)

Arkadaşlarımın heyecanını yakından takip etmek bana çok mutluluk verdi hepsine çok ama çok teşekkür ediyorum.Yazmaları bizim için en büyük ve en sıcak destek olacaktır.Bu yol arkadaşlığını daha güzel yerlere getirmek için varlıklarını her zaman hissetmek isteriz.
@edebiyat hareketinin mimarı olarak bu yola çıkma cesaretini gösterdiğin için sevgili dostum (böyle hitap etmek geldi içimden belki bir gün bir araya gelir sıcak muhabbetine çay ile eşlik ederim 😊) sana ayrıca teşekkür ederim, burada anılmak hoşuma gitti...

Çok teşekkür ederim hocam güzel sözlerin ve desteklerin için. Umarım bir gün karşılaşmak nasip olur. :)

Umarım hocam bütün @edebiyat sevenleriyle yeni bahar akımının gölgesinde buluşup hasbihal etmek nasip olur inşallah.
Kazanan arkadaşları ayrıca tebrik ediyorum heyecanıma versinler lütfen ilk yorumumda unutmuşum.Bu arada bizim gönlümüzde katılan herkes birinciydi hepsine tekrardan teşekkürler...

Kesinlikle herkes birinciliği hak edecek yazılar yazdı. Maksat yeni yazarlara yardımcı olmakla kalıco olmalarını sağlamak.

Hocam bir sürü yazım yanlışı yapmışım. Niye söylemiyorsunuz yahu? @avina @batuhoca :)

Sizin fark edeceğinizi bildiğimiz için :)

malesef ben de yapıyorum hocam. :D

Yoğun bir zamanda yazdığım için hızlıca bitirmek istedim ve kontrol etmeden yayınladım. Neyse düzenledim. :)

İyi geceler. :) @avina, @batuhoca

Tüm kazanan arkadaşları ve katılımcıları tebrik ederim.👏👏👏

Bu kadar güzel bir faaliyeti hayata geçirdiği için @edebiyat 'a teşekkür ederiz. Kazananları da ayrıca tebrik ederim. Kazananların hepsinin oylamalarını gerçekleştirdim.

Teşekkür ederim efendim. Sevgilerimle desteklerinizi karşılıyorum.

Öncelikle böyle bir topluluğu bir araya getirdiğiniz için edebiyat sayfasına teşekkür ederim.
elimden geldiği kadar destek olmaya devam edeceğim :) kazanan arkadaşları tebrik ediyorum

Katılımlarınız için ben teşekkür ederim. Hürmetler efendim.

Yarışmayı düzenleyen, destekleyen ve katılan herkese teşekkürler. Kazanan yazarlarımızı tebrik ederim.

Teşekkür ederim. :)

Yaşasın ikinci oldum.:)katılan tüm arkadaşlarimi tebrik ediyorum.destek olan tüm hesaplara da ayrica teşekkürler.

Tebrik ederim efendim. Çok mutlu oldum katılımlarınız için.

Sevgiler.

Çok teşekkür ederim güzel insan. :)

Kazanan arkadaşları tebrik ederim umarım daha birçok etkinlikler ve bol katılımla güzel yerlere gelecek. Her zaman yanındayım :)

Ben teşekkür ederim hocam desteklerin için. Gerçek güzellik sende.

Tebrikler&Teşekkürler..

Ben teşekkür ederim efendim. Güzel yazılarınızla #edebiyat etiketini şenlediriyorsunuz.

Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29