Oysa Bir Saat Uyku Yeterliydi!

in #tr5 years ago


üç beş kadın yaklaşıyor ufuktan. ikisi yaşlı ve yorgun. biri hamile ve karnında bir kız çocuğu el fenerini tutmuş, önündeki deftere bir şeyler yazıyor.

kızıl saçlıyım birkaç haftalık
uzun boyluyum elimde bir kalem
güzel sesliyim dilimde türküler
ben bir kızım cıvıl cıvıl yüreğim

diğer kadınları seçemiyorum. seçemediğim her kadın, sırılsıklam bakıyor. bakışları bana çarptığında yıkılıyorum. düştüğüm yerlerden birer ağaç olup delik deşik ediyorum toprağı. uzuyorum boylu boyunca göklere. gökler, gökler bembeyaz, bulutlar bembeyaz. omuzlarıma kuşlar konuyor, parmak uçlarıma kelebekler. diplerimden bahar yükseliyor göklere. gökler, gökler masmavi, bulutlar masmavi.

ben bir kızım birkaç haftalık
beyaz tenliyim yüzümde kelebekler



Görseller:
Alessandra Maria


Sort:  

izlediğim hüzünlü filmin etkisinden çıkamamış ve hâlâ müziklerini dinliyorken bir de bu satırları okumak hiç iyi olmadı bu vakitte :(

Evet. Gün boyu yatalak gibi uzanıp istemsiz bir şekilde böyle şeyler hayal etmek, rüyada görmek de hiç iyi olmuyordu. Tüm vakitlerde.

:'(

Ellerinize sağlık hocam. Çok duygusal ve etkileyici bir şiir yazmışsınız.

Baş ağrısı size ilham mı vermiş 😀

Teşekkür ederim @baycan. Evet biraz ilham oldu sanırım. :)

Başım ağrıyor dediğinde bekliyordum bir şeyler :)
Discordda sesin çıkmayınca geliyor dedim kendimce...

İyice alışkanlık yaptı zaten. İyi mi kötü mü bilemiyorum artık hocam. :)

Etkilendim yine, sessiz sedasız etkilendim. Ellerine sağlık.

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim güzel insan. Senden daha güzel değil.

Şiirin animasyonu olur mu bilmem ama anlatılanların animasyonu canlandı gözümde ;)

Bunu büyük bir iltifat olarak algılayıp mutlu oluyorum. Teşekkür ederim hocam. :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Hamile kelebeklerin doğurduğu bulutların içerisinde gizlenmiş mavi baharlar sanki bir kadının göğüslerinde toprağı temsil ediyorlardı.

Coin Marketplace

STEEM 0.39
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70463.21
ETH 3549.83
USDT 1.00
SBD 4.87