Sekte-i Us- BEN DEĞİLİM

in #tr6 years ago

e8f66dd837632d3874d6689290d6a88d.jpg


BEN DEĞİLİM


ufuk tutuşmaya başladı
kırmızı belirgin artık
kan damlayacak gibi gökyüzünden
farkına vardım ki yürürken
bu bacaklar bana ait değil
taşıyamıyorlar bedenimi
kemiklerim kırılacak
gözlerim kuruyacak gibi
farkına vardım ki düşünürken
bu fikirler bana ait değil
göz yaşının yol ilerlemek aptal

bazen sizi birilerine benzetirler ama o siz değilsinizdir
olamıyorsunuzdur. öyle...

Adem ŞAHİN- Sekte-i Us
@sahinadm, @edebiyat

image
Sort:  

Postunuz @bot-az ve ona katılan 148 curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Eline sağlık güzel olmuş

Teşekkür ederim hocam.

Ben de değilim hocam Yunus misalli de değil içerideki ben

Allah yardımcın olsun hocam. :)

Eyvallah hocam :)

Hocam müsadenle ilham ve kopya alarak yazıyorum :) ;

Ben bazen tutuşan ufuk olurum
bazen bulutlardan damlayan kan
farkına vardım ki yürürken
bacak olurum
bazen de kırılan kemik
kuruyan göz de olmak isterdim
ama göz oldum hiç kurumadım
ve düşünülen fikir oldum
kimse farkıma varmadı

bazen sizi farketmezler ama orada duruyorsunuzdur

Estağfirullah dostum.

Çok güzel oldu. Akşam ben de kopya çekeyim senden. :)

ben bazen yollara düşerim
yollarda on türlü kişi ve kişilik
bin türlü ol ve olay
yüz türlü var ve varlık
hepsinin en tepesinde ise
bakan üç çift göz ve düşündüğün düş
ben senin farkındayım
benle senin farkı ne olur
ben çıkarsam sen olursun
sen çıkarsan ben olurum
biz
biz çıkamayız
çıkaramazlar

@tahirozgen, @sahinadm


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79