Sekte-i Us [NEYDİN]

in #tr6 years ago (edited)

 

NEYDİN


 

 


 
I
ah benim basmacı fatmam
taş kesilmiş toprakta otururken
seni hatırlıyorum korkunç hatırlıyorum
elinde gizlenmiş muskalarla
bir adım
bir kere pijamalarla gördüm seni
başka adım atamadım
o saten geceliklerde kayan pütürlü ellerimi
hatırlıyor musun bilmiyorum
ben elindeki keleşleri hatırlıyorum
korkunç hatırlıyorum
 

II
o gözlerinin lehçeleri başlamıyor mu susmaya
yetiyor ekşi dudaklarından düşmeden durabilmeye
 

III
nasıl dayadığını da hatırlıyor musun duvara beni
ellerinde keleşler
içimden geçiyordu keleşlerin
o keleşler içimden delerek geçiyordu
ben hatırlıyorum
her yer kan her yer canı sıkılmış muskalar
her yer keleş her yer
ve bazı yerlerde aptal tezahüratlar
biz böyle ölüşüyorduk basmacı fatmam
bilmiyorum
hatırlıyor musun



Adem Şahin - Sekte-i Us

@sahinadm

Görsel: Kaynak


Posted from my blog with SteemPress : http://www.edebiyatblog.tk/2018/09/sekte-i-us-neydin

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04