Sekteye Uğramış Bir Hayat #1 [Sekte-i Us]

in #tr5 years ago

Kafamı tutup duvarlara geçiresim var. Duvar yok. Etrafımı ağaçlar sarmış. Ağaçlara geçiresim var kafamı. Ağaçlar uzak. Tutup kafamı havaya geçiriyorum. Geçirdikçe ben kafamı havaya, boşluklar doluyor. Allah'ım, diyorum, bir @damla gözyaşı gönder bana. Göndermiyor. Belki de onun bir @damla gözyaşı ile kurtuluşa ereceğim; göndermiyor. Yıllar oluyor böylece bekliyorum. Göndermiyor, göndermiyor. Göndermiyor, derken günün birinde kar yağıyor aniden. Belki de göklerden gözyaşı @damla'ları soğuyup kara dönüşüyor. Seviniyorum. Yine de bilemediğim, emin olamadığım şeyler var. Yağan karlardan kulaklarıma fısıltılar geliyor şiir makamında:

bu aralar sık sık kar yağıyor göğsüme
bilmiyorum
sanki göklerden saçların tel tel uzayıp iniyor yere
iniyor da
bilmiyorum
birinin ölümü oluyor sanki
yas tutuyor hücrelerim
ağlıyorlar

bir ağacın gövdesine sırtımı dayayıp
annemi düşünüyorum
gökyüzünde ay parçalanıyor
sen ise tutup mum ışığında beni
beni satıyorsun
beni üç kuruşa satıyorsun

bu aralar sık sık kar yağıyor ayaklarıma
bilmiyorum
dizlerime kadar sen oluyor sanki her taraf
sen de
bilmiyorum

Bir umut, belki bir gece de kar olmadan üzerime dökülür bir @damla gözyaşı, diye havayı deşip duruyorum kafamla binlerce yıl. Yok. Beni sanki ne görüyor ne de duyuyor. Tüm inancımı kaybettiğim bir anda kış, hiç bilmediğim bir koku ile çekilmeye başlıyor. Kokusunu duyduğum bir çiçek mi, bir ağaç yaprağı mı yoksa bir annenin öpücüğü mü, Bilmiyorum. Hayır, hiçbiri değil. Ses var. Bir ses var yanında kokunun bana yaklaşan. İç çekiyorum. Kokuyu daha derine yutuyorum böylece. İlk nefesimi dışarı verdiğim anda burnumun dibinden bir @damla gözyaşı, toprağa, düşüyor pat diye.

tumblr_n13z0u1IJP1s0xjvpo1_500.gif

Ben, ağaçlar, yapraklar, çiçekler, böcekler ve toprak şaşkın ve suskunuz. Neden sonra yer kabuğu bir defter gibi açılıveriyor önüme, sudan ve topraktan bir defter:

Görmek istediğini okursun ve okuduğunu yaşarsın!

"Bir @damla gözyaşı." diyebildim yorgun, titrek bir sesle. O cümleyi gök gürültüsü ile birlikte tekrar etti, @sudefteri. Bir @damla gözyaşıydı önüme düşen. Bir tane daha ve onlarcası daha... Toprağa, bana ve her yere. Sırılsıklam @sudefteri gülümsüyor. Sırılsıklam ben nasıl oluyor anlamıyorum ki ellerimi göklere açıp tövbe edecekken gök kubbenin yıkıntılarını görüyorum. Üzerime yıkılıyor gök kubbe @tahirozgen'lerle beraber...

Devamı gelecek.


Görseller
1 2 3
Sekte-i Us

Sort:  

Vay hocam, çok süper olmuş :) İlk defa bir yazınızı, şiirinizi anlıyorum ya sevinç göz yaşları dökeceğim :) Elinize sağlık. Böyle devam edin lütfen ;)

Anlayınca daha mı güzel oluyor. :)

Evet en güzel şiir anladığım şiir :D Şaka bir yana yani anlamlı olduğu için anladım. Manidar şeyler güzeldir, tabii. Üslup da iyi yani her şeyi dahil ederek söyledim.

Ben sana katılıyorum @etasarim. Sen onu boş ver. Konuşur o. :))

You got a 9.81% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Vay hocam ilk defa şiirini anlayan birini (@etasarim) görüyorum :)
Yüreğine sağlık, yine baş ağrısı sanırım...

Bunu ben yazdığım için anlaşılıyor. @sahinadm'e bırakmadım bu kez. :))

Posted using Partiko Android

Kafamı kafana duvar etsem de, kafanı kafama geçirsen diyorum. Birbirine geçmiş kafalarımıza bu aralarar sık sık karlar yağsa da bilmiyor olsak.

Şöyle de olabilir; kafalarımızı birbirine geçirdikten sonra kafalarımızdan kar yükselse gökyüzüne kıpkırmızı?

Sonra gökyüzü alyuvarlaşır
Bulutlar messi messi yağdırırlar buzdan heykellerini
Oysa heykellerin dili yoktur
ve heykellerin dini de yoktur
inanır mısın bilmem
heykellerin ırkı da yoktur
öyleyse akyuvardan heykeller yapalım
gökyüzüne ronaldo ronaldo teşekkür fırlatalım

Ben futbol bilmem ama bir şey biliyorum ki
o da asla ve asla bir uçurumdan aşağı düşerken ve düştükten sonra yere çakılmayacağım ve yine asla ve asla uyuduğum uykudan uyanmayacağımdır. Bu uçırım bir bulut da olabilir bir heylel de. Peki bunlaron cinsiyetleri de yok mu?

Posted using Partiko Android

Heykellerin cinsiyeti de yoktur ve heykeller de futbol bilmezler.

Sen zaten uçurumdan aşağı düşerken uyursun ve hiçbir zaman uykusunda çakılmaz insan.

Uyanırım ben de. Çakılmak istiyorum. :))

Posted using Partiko Android

ilk gifi görünce yapma başın ağrıyacak diyorum ister istemez:)
uyumlu da olmuş, pek bakamasam da:)

birinin ölümü oluyor sanki
yas tutuyor hücrelerim
ağlıyorlar

hüzünlü..

Neden sonra yer kabuğu bir defter gibi açılıveriyor önüme, sudan ve topraktan bir defter: Görmek istediğini okursun ve okuduğunu yaşarsın!

su'dan defterden başka toprak defter de çok hoş şeyler çağrıştırıyor:)
yazılanları okuyabilmek için önce görmek lazım..

teşekkür ederim bu güzelliğin bir parçası olduğum için🌼

@sudefteri acaba nereye alıntı yapacak diye düşünüyorum her yazıda. Bir türlü tam tahmin edemiyorum. :)

Teşekkürler @sudefteri,bakış açın için. :)

Hocam ilk gift @ sudefteri nin dediği gibi çok korkunç gerçekten, siz şakın öyle yapmayın bize edebiyat kafası lazım. ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66137.63
ETH 3161.38
USDT 1.00
SBD 4.13