YARIŞMA SONUÇLARI VE ÖDÜLLENDİRME [HİCİV ŞAİRLERİ]

in #tr6 years ago

YARIŞMA SONUÇLARI VE ÖDÜLLENDİRME


Merhaba değerli arkadaşlarım.

Bu gün Hiciv Şairleri Yarışmasının sonuçlarını açıklama günü. Katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim. Diğer yarışmalarda herkese bireysel değerlendirme raporu hazırladım; fakat bu yarışma için böyle bir şey yapmaya zaman bulamadım; ama değerlendirmeler yine aynı ölçütler üzerine yapılmakla beraber aramıza yeni katılan yazarlara mübalağadan ırak bir müsammaha göstereceğimi ve büyük ödül için ciddiyeti koruyacağımı duyurmuştum.

Herkese tekrar teşekkür ederim, yazarlarımızı tebrik ederim.


Ebru

SONUÇLAR

EtkinlikTarih
1. @sudefteri10 STEEM
2. @erensonmez8 STEEM
3. @bycanan5 STEEM
4.@househusband4 STEEM
5. @mucar383 STEEM
6. @maonx2 STEEM
7. @avina1 STEEM
8. @kadjar1 STEEM


Yarışmaya katılan arkadaşlarımızdan iki kişinin yazısına şu meşhur çita geldi. Pek sevimli olmayan bu çita çitalığından çıkmış rezil bir hâl almıştır. Bizim de açık ve net olarak bilinen kuralımıza göre bu rezil çitanın geldiği yazılar oylanmaz ve yarışmalara dahil edilemez. Bu konuda eğer bir kusur varsa bağışlanmak isterim. Çünkü kural kuraldır. Uymazsak birileri çıkıp boş boş konuşabilir. Boş boş konuşan ise... Neyse uzatmıyorum.

Ödüllendirme bildiğiniz üzere 41 STEEM şeklinde ayarlanmıştı. Katılımın az olması ve ödüllerilemeyen yazarların olması sebebiyle hesapta kalan diğer STEEM'ler bir sonraki yarışmada sunulmak üzere saklanacak.

Verdiği büyük destekler için sevgili @damla'ya teşekkür ederim. Diğer yarışmalarda @trkasa'dan destek verirken bu yarışma için tamamen bireysel cüzdanından destek oldu.

Görüşmek üzere...

Sort:  

yarışma heyecanını yaşamak çok güzeldi..🙆‍♀️

çok teşekkür ediyorum emekleriniz ve desteğiniz için @edebiyat @damla 🤗
katılan arkadaşlarımı da tebrik ederim.

Tebrikler canımmmm yazın gerçekten harikaydı. 🤗

teşekkür ediyorum canımm💕🤗

Ben teşekkür ederim. Ve tebrik ederim gayet güzel bir paylaşımdı.

çok teşekkür ederim..🤗

Herkesi tebrik ederim. Başarılarının devamını diliyorum.

@edebiyat a böyle güzel etkinliklerle platforma can kattığı için hem tebrik hem teşekkür ediyorum . Tüm katılanları da ayrıca tebrik ederim .

Çok teşekkür ederim efendim. Hep beraber olmamızı dilerim; zira birlikte kuvvet doğar.

Yarışmada emeği olan @edebiyat ve @damla sonsuz teşekkürler.
Yarışmaya katılan herkesi tebrik ederim.

Katılımlarınız için ben teşekkür ederim. Tebrikler.

Emekleriniz ve desteğiniz için çok teşekkürler @edebiyat , @damla . Çok sağolun.

Teşekkürler bizden efendim. Katılmanız bizi sevindirdi.

Yarışma heyecanı sona erdi ve ben katılımın az olması sonucu dereceye girdim :)
Benim favorim birincilik tacını takmış kendisini ve katılan herkesi tebrik ediyorum ayrıca yarışma için @edebiyat, @damla ve @sahinadm hocama sonsuz teşekkür ediyorum, platform sayenizde renkleniyor 👏👏👏

teşekkür ediyorum ve ben de sizi tebrik ederim..🤗

Rica ederim efendim, başka bir tatlı rekabette görüşmek dileğiyle 😊

sizin gibi güçlü bir kalemle rekabet etmek hem çok hoş hem de son derece heyecanlı:)

Kalemin gücü rakibin kalitesinden ortaya çıkıyor efendim bizde bir şey yok, iyi olana daha iyisiyle karşılık vermek lazım haliyle :)

ben de aynı şekilde düşünüyorum:)

Bu durumda çıta her zaman yükselecek çok güzel olacak :)

eyvah eyvah🙆‍♀️

Kendine haksızlıl etme dostum. İyi bir kalemsin.

Desteğin için teşekkür ederim.

Rica ederim dostum sen adım attıkça yanında olmak bana çok büyük keyif veriyor, asıl ben teşekkür ederim varlığını bizlerden esirgemedigin için ❤

Emeği geçenlere teşekkürler, dereceye girenlere de tebrikler :))

Biz teşekkür ederiz efendim. Sizleri de bekleriz. :)

Bir sonraki sefere inşallah :))

Merhaba. Öncelikle paylaşım yapan ve ödül alan arkadaşları tebrik ediyorum. Amacım tr platformuna kendi mizah anlayışımla katkı sağlamaktır. Listeye girme ve ödül alma gayesiyle bir paylaşımda yapmadım ve yapmadığım da açık/net ortada. Çita ve rezil yorumunun yapılış gayesine anlam veremedim!

Merhaba. Katılma amacınızın #tr'ye destek olduğunun farkındayım. Herhangi bir ödül için katılmadığınızın da farkındayım. Minnettarım ve saygıyla eğilebilirim önünüzde. Rezil yorumu çitanın olur olmaz, gereksiz gelmesinden ötürüydü. Rezalet çitanın rezaleti, başkasının değil.

Yazınızın gayet kaliteli ve özgün olduğu da aşikâr; fakat geri zekalı çita gelince böyle oldu. Üstelik yazınızın sadece bir bölümüne, tanımlama yaptığınız bölümüne, gelmiş. Bir taraftan yazınızı değerlendirmeye katmak istedim bu bakımdan; ama belirttiğim gibi bazı tarih dışı insanlara laf anlatamıyoruz.

Değerli yorumunuz ve bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum. Dün Fenerin maçı kazanmasının şaşkınlığı ile farklı bir noktadan baktığımı anlayarak gereksiz bir bilgilendirme talebinde bulunmuşum :) Değerli vaktinizi gasp ettiğim için özür dilerim. Bu platforma ve tr topluluğuna katkılarınızdan dolayı saygı ve minnetle eğilmesi gerekenler bizleriz. Sağlıcakla ve esen kalın.

Fenerin kazanmasından kaynaklanan şaşkınlık sevinçten mi, üzüntüden mi oldu? :)

Kazandığımız için şaşkınım :)

Hocam elinize sağlık :) katılan arkadaşlari tebrik ediyorum :)

Teşekkür ederim güzel insan.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04