Ayçiçeyi tarlası . Sunflower field.

in #tr6 years ago

Masallardaki gibi müthiş bir tarla .

![IMG_8450.JPG]()


Merhaba Steem dostları . Uzun zamandır posta paylaşamıyorum ve çekimlerede gidemiyorum . Gitddikce doğadan uzaklaşıyordum sanki . 

Dün tüm işlerimi bırakıp şehrin yorucu ve sıkıcı yaşamından uzakalara gitmek kararına geldim . Aşırı sıcaklığa bakmayarak makinemide alıp şehirden uzaklaştım . 

Nereye gideceyimi bile netleşdirmeden şehri bir an önce terk etdim .Nereye gideceyim konusunda hiç bi fikrim yoktu . Yeterki doğayla baş başa bir kaç saet geçire biliyim bana yeter .

Aklıma nedense Ayçiçeyi tarlaları geldi . Kendimi bir an oradaymiş gibi hiss etdim . Kararımı netleştirib Ayçiçeyi tarlalarını soruşturmaya başladım . Nihayet bulunmuş olduğum ilçeden 200km uzakta dağların arasında bi kaç Ayçiçeyi taralasının olduğunu öyrendim .

![IMG_8500.JPG]()

Uzun , yorucu ve bi o kadarda zor olan dağ yollarını geçerek bu güzellikle buluştum . Geldiyime deymişti . Sonu görünmeyen , masalları özleten bu manzara beni çok etkilemişti . Tüm yorgunluğum bi anda yok olmuşdu . Sanki masallar alemindeydim . Yüz binlerce Ayçiçekleriyle baş başaydım . Hepsi bi başka güzel ve hepsinin bakişi bi ayrı .

![IMG_8488.JPG]()

Saatlerce tarlada yürüdüm . Onlara dokundum . Şehrin sıkıcı hayatında bi günlüyünüde olsa uzaklaşa bilmiştim . Ucsuz bucaksız bu tarlarara bakmaya doyamıyordum . Rüzgarın etkisinden sanki Ayçiçekleri dasn ediyor ve gitmeyim diye etkiliyordular . Eve dönüş saaeti gelmişdi . Gün batmış akşam oluyordu . Ama ben hala gitmek istemiyordum . Her bi şeyin sonu olduğu gibi yürüyüşümünde sonu gelmişti . Ayçiçeklerine hoşcakal deyip kedni memleketime doğru yola koyuldum .

Umarım bu güzellikleri fotoğraflarımda sizlere anlata bilişimdir. 

![IMG_8453.JPG]() ![IMG_8495.JPG]()
Sort:  

Qardaş bu nə gözəllik, super. Bilirsənki mən gözəl şəkilləri yığıb öz dizayn işlərimdə istifadə edirəm. Yəni gözəl şəkillərin, çəkimlərin dəlisiyəm. İcazə ver bu gözəlliklərdən istifadə edim məndə.

Buyur qardasim halal xosun. Hardasa paylassan imkan olsa müellif kimi adimi qeyd ele . Ölüb gedsem yaddaslarda qalsin))

Çox gözəl mənzərələrdir.

Merhaba, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi kapsamında seçilmiştir. Proje yazısı hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Sonraki yazılarınızda "cointurk" etiketini kullanarak ailemizi genişletmemize yardımcı olabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Nice post. Doesn't look like you are getting the votes you deserve though. You should check out steemengine.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61041.41
ETH 2947.17
USDT 1.00
SBD 3.85