Merhaba Steemit

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba steemit bu siteyi öğrendiğimde çok heycanlanmıştım. Herhangi bir sosyal platformda paylaşımlar yaparak para kazanma fikri mükemmeldi bende hemen denemek istedim. Doğa fotoğrafları en çokta gökyüzü fotoğrafları çekmeye bayılıyorum. Ve ilk fotarafımı gökyüzü olarak bırakıyorum...

IMG_20170604_201831.jpg

Sort:  

Hoşgeldin güzel paylaşımlar yapmanı dilerim. Devamlı paylaşımlar yaparsan zamanla takip eden kişi sayısı artacaktır. İyi günler.

Uzun soluklu olmasını dileyerek hoşgeldiniz diyorum.

@elifkmt, congratulations on making your first post! I gave you an upvote!

Please give me a follow and take a moment to read this post regarding commenting and spam. (tl;dr - if you spam, you will be flagged!)

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market hesapları tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Merhabalar,
Steemite hoş geldiniz.Yazılarınızı ve hesabınızı daha fazla gelişmesine katkı sağlamak isterseniz @baycan arkadaşımızın yazmış olduğu yazıyı ve yorumları okumanızı tavsiye ederim.Teşekkürler...
https://steemit.com/tr/@baycan/yeni-gelen-kardeslerimize-destek-icin-sadece-faydali-yorumlariniza-ihtiyacim-var-e6dfb1c6eab67

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07