Nilüfer Çiçeği [Cointurk Fotoğraf Projesi] paco#2149

in #tr6 years ago
Nilüfer çiçeği, en sevdiğim çiçekler arasında yer alır.Nedeni, bu çiçek su ile iç içe olduğundan, ben de suyu, gölü, denizi ve doğayı çok sevdiğim için olabilir.Bir de bu çiçek nedense bana çok huzur verici geliyor.
Bu fotoğrafı Bursa, Karacabey Longoz Ormanları'nda çektim.Benim için bu fotoğrafın zorluğu şu olmuştu.Bu orman henüz çok keşfedilmemiş ve bakir bir orman olduğu için benimde burayı bulmam biraz zor olmuştu.Karacabey'e gittiğimde bir iki kişiye sormuştum bilmiyorlardı.Neyse ki telefondan harita sayesinde bulabilmiştim.Burayı görünce kendimi Amazon'da balta girmemiş ormanda gibi hissetmiştim :) Sessiz sedasız, sık ağaçlarla dolu bir yerdi.Ormanın içinde küçük küçük göletler vardı.Bu çiçeklerde kendilerine burayı yaşam alanı edinmişlerdi.Umarım buranın güzelliği hiç değişmeden ve bozulmadan kalır.
Sevgiyle...

DSC_0478A.JPG

Photo by @emotionalsea

All the photos I share are mine.

Kaynak belirtmediğim tüm fotoğraflar bana aittir.

shutterstock

istock

fotolia

cok küçük.jpg

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 2/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-07-06T13:19:39
Account Level: 4
Total XP: 1240.81/1600.00
Total Photos: 149
Total comments: 7
Total contest wins: 7
And have also received a 1.60 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @emotionalsea.

I always love picture of sea roses! So pretty!

Thank you🙏

I just love this floating plants and flowers. Much like water lilies.

Very thanks🙏

Great post!
Thanks for tasting the eden!

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71