Çift Başlı Canlı @ Sizce bu hayvan ne olabilir?

in #tr6 years ago (edited)

Sizce bu hayvan ne olabilir?

20180529_125906.jpg

20180529_125904.jpg

Merhabalar,

Bu hafta kontrol amaçlı gittiğim gsm baz isyasyonunda çift başlı bir canlının fotoğrafını çekime şansı yakaladım. .Resimdeki canlıyı çift başlı . Edirne Enez Sultaniçe köyü çeltik tarlalarının yanındaki bir baz istasyonun kulenin içinde gördüm . Bu yılan ve sülüğe benzeyen canlının fotoğrafını çektim sizlerle paylaşmak istedim . Bu canlı hakkında internette bir araştırma yaptım fakat ne olduğu hakkında net bir bilgiye ulaşamadım . Sadece bulabildiğim Youtube'da aşağıdaki video ...Enez Sultaniç Köyünde gördüğüm çift başlı canlı Arjantin'de Görülen canlıya aynısı . Google çift başlı canlı , çift başlı sülük , çift başlı yılan yazdım fakat herhangi bir sonuç elde edemedim. Bu canlının adı veya hangi hayvan türü bilen biri varsa mesaj yazarsa sevinirim.

Sizce bu hayvan ne olabilir?

Arjantin'de Görülen Korkunç İki Başlı Yılan - (+18) - Korku Düşkünü Tv

Kaynak

Enez Sultaniçe Köyündeki Kule baz istasyonu

Enez Sultaniçe Köyü

İSTANBUL ile ENEZ arası 291 km'dir.İstanbul - Enez arası mesafe süre olarak yaklaşık 4 saat 30 dakika yakın sürecektir. Sultaniçe Köyü Edirne iline 200 km, Enez ilçesine 20 km uzaklıktadır.Tatil için muhteşem bir yer İstanbu'da yaşayanlar için hafta sonu kaçamağı yapabilirler. Deniz ve kumsallar çok güzeldir. Aşağıda google maps den sizler için uydu görüntüleri aldım . Aşağıdaki resimlerde liman , kumsal ve deniz fotoları bulunmaktadır. Enez en güzel yön hiç fabrika ve sanayi olmamasıdır. Fazla yapılaşma olmaması nedeni ile doğası muhteşem .

Kaynak

Kaynak Resim

Sort:  

This post has received a 0.35 % upvote from @drotto thanks to: @emrah67.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by emrah67 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10