İpe Anlam Vermek / Give Meaning to Rope

in #tr6 years ago (edited)

Daha önceki postalarımdan birinde örgü örmeyi sevdiğimi söylemiştim. Bu postumda ise yakın zamanda kardeşimin bebeği için yaptığım küçük işlerimi göstermek istedim.

Bir elbise, bir çanta ve bir şapka. Şık olmak için gereken herşeyi yaptırdı bana. Ben çift mil işlerini daha çok severim ama orlon miliyle yaptım bunları. Elbiseyi düz bir örgüyle yaptım. Eteğinden başlayarak yukarı doğru çıkıp bel kısmında tinini azalttım. Böylece daha ince oldu. Yaklaşık 6- 7 yaşlarındayken komşumun kızı her gün bize gelirdi. Bakkaldan aldığımız 1 tl' lik Barbie bebeklerimize kıyafetler dikerdik. Bakkaldan içi boşalmış gofret kutuları alır, sulu boyayla boyardık. Eski kıyafetlerden keser içine pamuk doldurup yastık, minder yapardık. Böyle bebek gördükçe alıp kıyafet dikmek istiyorum onlara. Annemde banyo lifi yapmıştı. Ondan artan turuncu ip vardı. Ayşe kabul edince hepsini turuncu yaptım. Bel kısımlarına beyaz boncuk koymak istiyor. Belki birara onuda yaparız.

Bunlarda çanta ve şapkanın yakın halleri.

Bu postum biraz kısa oldu. Bu aralar sınav haftası olduğundan pek zaman ayıramıyorum bir sonraki postumda görüşmek üzere

Sort:  

Çok güzel bir blog hazırlamışsınız tebrik ederim :)


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Teşekkür ederim ☺ bekliyorum

Ellerinize sağlık @fadimecim.Ne güzel olmuş.Sınavlarda başarılar.Ben de oğlumla 5.sınıfi okuyorum.Bizimde sınavlarımız var.🤗🤗

☺ ne güzel. Keşke beşinci sınıf günlerime dönebilsem. Ha bu arada annemde hep böyle der kızımla liseyi okuyorum diye. 😅 Hep o götürdüğü için. Şimdi böyle diyince onu hatırladım.

İnanamıyorum @fadime çocukluğuma götürdün beni bunların hemen hemen hepsini bende yaptım hatta Cindy bebeğime tül perde parçalarından harika bir gelinlik yapmıştım ve daha bir çok şey çok duygulandirdin beni ve harikalar uretmissin tebrik ediyorum seni güzel yürekli minik arkadaşım 💙👏👏😇

Baya minik 😅

Ve su da söylemeden geçmek istemiyorum @fadime " SENİ SEVİYORUM İYİ Kİ SENİ TANIDIM"

Bende seni seviyorum ablacım :)

Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar :))

Teşekkür ederim 😊

çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)
ben de küçükken bebeklerime elbiseler diker çantalar örerdim:)


ayrıca trliste ekibi @quraturk hesabıyla yazı seçimlerine tekrar başlıyor, quraturk etiketini de kullanmanızı öneririm:)

Teşekkürler hem trlist hemde bunu mu yazacagim sadece bunumu

trlist yerine bunu yazabilirsiniz..
trliste artık yeni adıyla quraturk olarak devam ediyor..

Anladım teşekkürler

rica ederim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36