Kış Ayı Aktiviteleri

in #tr5 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar.Bugün için güzel bir yazı paylaşmak istedim.Kış ayındayız malum ve ben çok verimli geçirdiğime inanıyorum.Bana göre kış ayı biraz daha dinlenme,düşünme fırsatı bulduğumuz daha sakin bir ay.Ama bunu eğlenceli hale getirebiliriz.Havanın soğukluğunu felan bir kenara atıp dışarı çıkma zamanınız gelmiş bulunmakta.Sıkıca giyinin ve hissetmenin güzelliğine varıp soğuk havayı özümseyin.

Resimlerden ilerlemek istiyorum.İşte geçen haftadan bir görüntü :)

20190106_154412.jpg
Tabi ki donduk ellerimiz buz kesti :)) Ama o sıçak çay ve ekmek arası mangal her şeye bedeldi.Mangalın resmini atsam daha cezbedici olabilirdi ama bu görüntü de gayet yeterli :)

20190106_143209.jpg
Sizce de çok hızlı yaşamıyor muyuz?Her şeyin tadına hemen varalım istiyoruz.Mutlu olmak için en uygun koşulların oluşturulmasını bekliyoruz.Üzerimizin ıslanmasından,biraz üşümekten ve titremekten korkuyoruz.'İşte yaşıyorum' dediğimiz ne kadar ana sahibiz?

20181226_134500.jpg
Böyle anlamlı konuştuktan sonra bu resmi atmayı bende istemezdim ama buraya gerçek hayatımı yansıtmalıyım. Bu da ilk kar yağışında yaptığım kardan (panda,tırtıl,canavar,kedi,ayı teddy..) adam :)
Tabi ki annem kocaman kız oldun demeyi ihmal etmedi.Ama babam daha teşvik edici oldu.İşte ,

20190106_170001.jpg

Vay efendim bizim şehrimize kar yağmadı,ya da sabah belediye tuzladı ne yapacağız derseniz,kış aktivitelerimiz bitmedi.
IMG-20181206-WA0047.jpeg
Marketten 15 tl ye aldığım 1000 parçalık yapboz :) Dalıp gidiyorsunuz ve bazen ailecek başına oturuyoruz.Birde çay demliyoruz ohh :)
Ama tabi kış ayının en güzel aktivitesi,Uludağ'da harika bir kamp yapıp,kayak yapmak olacaktı.Yapamayanlar için bir öneri; Uludağ'a gitmeye gerek yok,
20180613_205725.jpg
Ya da boş verin :) Soğuk havalarda evde geçireceğiniz vaktin en güzeli bir alanda kendinizi geliştirmek için bol vakit bulmanızdır.Uzun zamandır ertelediğiniz bir konu hakkında çalışma ortamı oluşturun,bunu renklendirin ve motivasyon sağlayacak notlar yapıştırıp kış ayını eğitime ayırın.20171113_195312.jpg

Ve son olarak bir kitap ve kahve keyfini asla ertelemeyin.20181229_211825.jpg
Son okuduğum kitaptan bir bölümle yazımı sonlandırıyorum ; 'Uçmak istiyorsun ancak başının döneceğinden tedirginsin ve bu senin en büyük trajedin.'
Sizi seviyorum

Sort:  

Öncelikle @hosgeldin ekibi adına size hoşgeldiniz demek isterim. Bu güzel paylaşım için teşekkür ederiz. Eğer kullandığınız resimler size ait değilse [kaynak metni](resmin alindigi link) kodunu kullanarak belirtmeniz gerekir. Ayrıca bu tür paylaşımlarınızda #edebiyat etiketini kullanırsanız @edebiyat tarafından oylanabilirsiniz.

hoşbulduk :) fotoğrafların hepsi bana aittir uyarınız için çok teşekkr ederim

Odada bayağı bayağı kamp ortamı kurulmuş 😂

içine girip kitap okumalık olmamış mı ama :D

kamp ortamı harika olmamış mı ya🙆‍♀️

yukardaki yer mavi göl mü acaba ördekleri çok benzettim degilse de akrabalarıdır kesin benziyorlar baya:D

hahah gidemeyince eve kurduk :)) Evet mavi göl vee ördeklerden tanımanıza acayip şaşırdımmm :D

Yazınız çok güzel olmuş. Her ne kadar karlı olsa da sıcacık anlatımınızla içimiz ısındı resmen ☺️

Kampa gidemeyince evinize kampı getirmişsiniz. Ben de kampa gitmeyi çok istiyorum ama bir türlü kısmet olmuyor, en iyisi sizin gibi evde kamplıcam 😁

Kardan adamınız da çok güzel kışın en sevdiğim özelliğidir kardan adam yapmak ama burada kar kardan adam yapacak kadar pek yağmıyor maalesef

Congratulations @gamzekablan23! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 250 upvotes. Your next target is to reach 500 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Kış ayını ve karı çok severim belkide bizim buraya yağmadığından olabilir :)
İnsan elinde olmayan şeyleri daha mı çok seviyor ne?
Yazılarını keyifle takip ediyorum ama henüz potansiyelini tam olarak yansıtmadığını hissediyorum nedense, çok daha iyi olacak gibime geliyor....

Inanin yorumlarinizi okudugumda cok mutlu oluyorum.Ben ilk defa bu tarz paylasimlar yapiyorum ve acemiligimin farkindayim umarim zamanla duzelecektir.Cok tesekkur ederm.Ankara'da yasayan pek arkadas yok burda 🙈🤗🤗

Zamanla daha etkileyici yazılarınız olacaktır inanın, buranın özelliği bu zaten özgün içerik üretmek.

Ben öncelikle böyle sevecen, iyi yürekli, sigara da kullanmıyor olsaymış 'örnek baba' diyebileceğim bir babaya sahip olduğunuz için çok şanslı olduğunuzu belirtmek istiyorum. Evde böyle kamp kurmak her babanın harcı değil:)

Yazılarınızı ben de ilgiyle takip ediyorum. Kış mevsimini pek sevmesem de paylaşımınız içimi ısıttı gerçekten. Ellerinize sağlık...

Cok tesekkur ederm harikasiniz Yorumunuz beni cok mutlu ettii. 🤗🤗 babam benden daha yaratici galiba,siniri yok 😂

kardan (panda,tırtıl,canavar,kedi,ayı teddy..) adam :)

bu adamınıza bayıldım ama sanki babanız daha başarılı geldi :D evin içinde kamp kurma işide ayrı bir enteresan olmuş, babanızın motivasyonu mükemmel :)

Biz yazin yapmak icin kamp malzemeleri almistik cok heveslendim.Salonud kullanmiyorduk kurduk orda kitap felan okudum harika oldu.Tesekkur ederm harikasiniz 🙈😂


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98