Günlük 09/05/2018

in #tr6 years ago (edited)

Hayatım boyunca yaptığım hiçbir şeyin devamını tam olarak getiremedim. Bu hiçbir şeylerin arasında en fazla devam edebildiğim tek şey ise günlük yazmaktı sanırım.


GÜNLÜK.png

ayrac1.png

Günlük yazmak deyince aklınıza hemen "Bugün Ayşe bana küstü", "Ahmet'le kavga ettik", "Abimle dağlara gezmeye gittik" gibi şeyler gelmesin. Çünkü ilk kurduğum cümlenin en önemli delili yazdığım günlükler.

Her gün düzenli olarak o gün, sonraki günlerde veya gelecekte ne yapacağımı, ne yapmak istediğimi, neyi başarmak istediğimi yazıp dururdum.

Mesela ilk cümleler benim günlüğümde şu şekilde yer alabilirdi:

  • Dün Ayşe bana saçını çekmememi söyledi, bir daha yaparsam küsecekmiş. Bugün yine Ayşe'nin saçını çeker gibi yapacağım ve tam bana kızıp bağıracağı sırada diğer elimdeki parlak tokayı saçına takacağım. Sonra bana kızdığına pişman olacak ve teşekkür edecek.

  • Üst sınıflarda Ahmet diye bir artist var, kendisini buranın kabadayısı zannediyor. En yakın arkadaşım Mehmet'le de aynı sokakta oturuyorlar. Küçüklüğünden beri onu azarlar, kovalar, oyunlarını bozarmış. Bu huyunu burada da devam ettirmeye çalışıyor. İlk sefer benim yanımda böyle davranınca aralarındaki muhabbeti bilmediğimden karışmak istemedim ama sonrasında gördüm ki Ahmet de bu durumdan hiç hoşlanmıyor. Bana yaşadıklarını ve ona olan nefretini anlattı. Eğer bir daha aşağılamaya kalkarsa Ahmet'i bir güzel döveceğim.

  • Köyümüzde zamanında Rumlar yaşarmış, eski taşlardan yapılmış okulları, hastaneleri falan da varmış ama zamanında burada çok büyük depremler olup yaptıkları binaları yerle bir etmiş. Onlar da zamanla buralardan uzaklaşmışlar ve söylentiye göre geride unuttukları birçok küp bırakmışlar. Kimisi de o küplerin depremlerde ölenlere ait olduğunu söylüyor. Geçen akşam amcamın anlattığı hikayeye göre bir hazinenin yerini yaklaşık olarak biliyorum sanırım. Bu hafta sonu o hazineyi bulmak için abimle dağlara gideceğiz.

ayrac1.png

İşte bu şekilde ben genelde olan olayları değil olacakları anlatmaya çalışırdım.

Bu seride de arada sırada biraz geçmişten, biraz gelecekten anlatımlar yapmaya çalışacağım.

Yazdıklarım bu şekilde olaylarla sınırlı değildi elbette, sürekli yeni proje üretip dururdum. Çoğunu hayata geçirmeden bir başkasına geçerdim. Bunu iyi bir şey gibi söylediğime bakmayın aslında hiç de iyi bir huy değil bu.

Yapmak istediklerimi yapsaydım şöyle olurdu, böyle olurdu da demeyeceğim.

Bir işi bitirmeden diğerine geçmeyin. Ben fazla detaycı ve fazla planlı programlı olmaya çalışırken iş işten geçmiş olabiliyor.

Kıssadan hisse işte günlük, kusura bakma başta "merhaba günlük" diyemedik. 😅

ayrac1.png

@golge

ayrac1.png

Sort:  

Bir zamanlar zorla günlük tuttuğumu hatırlıyorum da, şimdi onları arasam bulamam herhalde. Peki hocam ağabeyinizle aradığınız küpleri buldunuz mu? :)

Çaktırmaaaa :))

Yok oraları hayali cümlelerdi hep, olsaydı böyle olurdu gibi ;)

Dün Ayşe bana saçını çekmememi söyledi, bir daha yaparsam küsecekmiş. Bugün yine Ayşe'nin saçını çeker gibi yapacağım ve tam bana kızıp bağıracağı sırada diğer elimdeki parlak tokayı saçına takacağım. Sonra bana kızdığına pişman olacak ve teşekkür edecek.

bu satırlar çok hoşuma gitti, ilkokulda erkekler neden saçları çekerdi hiç anlamam biri açıklayabilir mi:)


benim de küçükken yazdığım günlüklerim vardı ama bir gün hepsini yırtıp çöpe atmıştım:/
şimdilerde de arada sırada yazmayı ihmal etmiyorum tabi ama umarım onlar sağlam kalır:)

ben de kıskanıp gidip defterime sarıldım ve şu sözleri okudum, böyle yazmışım bi ara:)

artık ne istesem yaparım gibi geliyor bana..
çünkü istediğim hiçbir şey yok..

Cümleler üzücü geldi bana birden :(


İlkokulda neden saç çekerlerdi bilmem ama benim de bir kızın çekmişliğim var başka da hatırlamıyorum. Sanırım hoşlandığı kızlara takılmak gibi bir şey çocukken :D

Artık Steemit'de istesen de yırtıp çöpe atamazsın :)

evet öyle:(

Congratulations @golge! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

This post has received a 0.12 % upvote from @drotto thanks to: @golge.

Çok güzel 😅

Teşekkürler 😅

Benim kardeşim de böyle yazar 8 yaşında şuan. Gösteriyor abla günlüğümu nasil yazmışım diye. Annem çiçekleri sever. Sabah çiçek toplayacagım annemle öğretmenime feln yazıyor yani yapacaklarını yazıyor hep.

Maşallah, dilerim bana çekmez :))

Daha planlı ve programlı olur ve yapmak istediklerini gerçekleştirir.

😊 inşallah olur öyle bende planlı olması için çok uğraşıyorum. Ödev planı tv izleme felan bunları liste halinde yapmaya çalışıyoruz. Sonunada ödül koyuyorum bir bakalım nasıl olacak

This post has received votes totaling more than $50.00 from the following pay for vote services:

minnowbooster upvote in the amount of $129.78 STU, $219.71 USD.

For a total calculated value of $130 STU, $220 USD before curation, with approx. $32 USD curation being earned by the paid voters.

This information is being presented in the interest of transparency on our platform and is by no means a judgement as to the quality of this post.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70638.80
ETH 3565.34
USDT 1.00
SBD 4.73