[TR] Steemnova Oyununda 2. Günüm. [EN] 2nd day in steemnova game

in #tr6 years ago

()


TR] Steemnova Oyununda 2. Günüm. [EN] 2nd day in steemnova game


Steemnova oyununda 2. günüm de hesabimi gelistirmeye devam etmekteyim. 34 puanla 341. Sıraya yükseldim araliksiz olarak gelistirmeleri yapıp bi an önce savas filolari mi hazirlayip savaslara katilmayi planliyorum.


()


İlk savaş gemimi üretebilmek için 400 tane daha metale ihtiyacim var sonrasinda savaş gemisi üretip savaslarin keyfini cikarmaya baslayacagim.


()


Şuan icin mevcutta bir Türk ittifak toplulugu bulamadim o yuzden baska ittifak grubunda yer almaktayim. 


Zamanla hesabi gelistirerk gelecek olan arkadaslarima yardımcı olmaktan minnettar olurum.



Oyun kayıt için aşağıdaki linke tıklayınız.

Oyuna kayit ol


[EN]

I continue to develop my account on the second day in the Steemnova game. 34 points in 341. I went up to the line without making progress and I plan to prepare war fights and participate in the war as soon as possible.


()


I need 400 more metals to be able to produce my first war ship, and then I will start producing war ships and enjoying the war.


I have not been able to find a Turkish alliance community for the present, so I take part in another alliance group.


I am grateful for helping my colleagues who will come in time to develop their account.



Click on the link below to register your game.


Register game


Sort:  

You can join in STEEM POWER! We speak Russian and English and help you with metal

thank you bro. steem power ittifakina katildim. I am waiting for your support @yura81

write in our telegram

what is the telegram address

Ben de hesap açtım katılmak istiyorum

Hoşgeldin kardeşim insallah kisa zamanda gucleniriz😀

Böyle şeylerde ilk üyelikleri almak çok önemli. Girdiğimiz ittifaktan kaynak yardımı gelse iyi olur çok hızlı gelişiriz.

Aynen oyle steem power diye bi ittifak grubuna katildim ben yardim nasil geliyor bilmiyorum 😀 ogrenirsem haber ederim sanada

Merhaba kardesim nasil bi oyun bu bize bi şey kazandırıyor mu

Merhaba kardeşim bende yeniyim bu oyunda. Ama katildigin ittifak kazandikca senin aldigin puana gore biraz sbd kazanma sansin var tabi kendini gelistirmen lazım. İlerleyen zamanlarda turk ittifak kurariz ve birbirimize katkida bulunuruz.

Anladım tesekkur ederim açıklama icin

Şu an bir sey kazandırmıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64555.14
ETH 3086.03
USDT 1.00
SBD 3.85