Adını Bilmediğim Bir Çiçeği Sevdim [Cointurk Fotoğraf Projesi]

in #tr6 years ago (edited)


Bu akşam yolda yürürken bir parkta dinlenmek için oturdum. Oturduğum bankın karşısında çiçekler vardı. Bende hemen telefonumu çıkarıp çekmek istedim ve çektiğimde çok güzel bir görünüme sahipti bende bu çiçeği duvar kağıdı olarak ayarladım. Bu çiçeğin tam olarak ismini bilmesem de bu ayın en güzel çiçeklerinden olduğunu düşünüyorum üstelik bulunduğum şehrin sıcaklığı 45-50 derece olmasına rağmen çiçeğin kendini koruması gerçekten mucizevi bir durumdur. Oturduğum sırada bu çiçek çok dikkatimi çekiyordu o yüzden ben de sizlere bundan biraz bahsetmek istedim. Çiçekler bizim dünyamızı güzelleştirir mutlu eder.Hepimizin evinde illaki çiçekler vardır. Bu çiçekleri her gün sularız çünkü çiçek eve hoş kokular bırakır, hoş görünümlere sahip olur. Sizlerinde seveceğine inandığım bir çiçektir. Umarım sizlerde beğenirsiniz.



Posted from my blog with SteemPress : https://kimseye-guvenme.000webhostapp.com/2018/07/adini-bilmedigim-bir-cicegi-sevdim

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09