Çok saçma

in #tr5 years ago

Gonderilere linkleri yazdigim halde uyari aliyorum silmek zorunda kaldim paylasimlarimi.Steemit de biz türklerden kimse yokmu hic takip edecek kisiler bulamiyorum.Ben bu işi cozemedim galiba veda edecegim :)

Sort:  

Öncelikle merhaba 😃
Aslında bir çok Türk kardeşimiz var burada yazılarını keyifle okuyup birşeyler öğrenebileceğin bir kaç hesap önerebilirim size 😊

@damla
@sudefteri
@sahinadm
@tahirozgen
@edebiyat (edebi ya da normal yazılarınızda edebiyat ve gezi taglarını kullanırsanız destek alıp farkedilirsiniz)
Aslında burada yardımsever bir çok Türk kardeşimiz var @anadolu hocam gibi 😃
Yine
@etasarim
@revan746
@tugbabeuty
@maonx
@kabasakal
@avina
@murattatar
Kardeşlerimizi takip edip iletişimde olursanız hiç yalnız kalmazsınız 🙃

Teşekkür ederim @baycan :)

Posted using Partiko Android

Ben teşekkür ederim sizlere ☺️

Tesekkur ederiz @baycan hocam.
@haxe hocam eğer @sahinadm hocamın tavsiyelerini dinlerseniz, hem emeklerinizin karşılığını alırsınız hemde beklediğiniz etkileşimi alırsınız

Biz de ilk günler çözemedik ama inanın çabuk çözüp alışıyorsunuz buraya. Ayrıca yalnız değilsiniz @baycan'nın dediği gibi bizler varız :)

Merhabalar, bir arkadaşa aşağıdaki mesajı yazmıştım. Siz de buyrun efendim.

Steemit yapı olarak yazılarına emek veren yazarların desteklenebileceğini defalarca bize kanıtladı. Bu kanıtlardan biri de sizsiniz. :)

Steemit'te yazarlar birkaç kelimelik ya da kısa bir paragraflık yazılara destek vermiyor. Sadece bir görselden oluşan postlar kimsenin ilgisini çekmiyor.

Yazılarda kullanılan alıntı görsel ve yazıların kaynağı belirtilmediğinde yazı destek almıyor.

Yazılar fikir ürünü olmalı. Hatırı sayılır bir uzunlukta olmalı. Yazılarda kullanılan görsellerin kaynağı belirtilmeli. Yazılar emek verilmiş ve edebi metin değeri taşıyabilmeli....

Tüm bunların yaznında kullandığınız etiketlere de dikkat etmelisiniz. İngilizce etiketler yerine etiketlere sahip çıkan projelerden faydalanmak için o etiketleri kullanabilirsiniz... #edebiyat, #gezi gibi konunuzla alakalı olan etiketleri kullanırsanızsanız @edebiyat ve @gezi'den destek alabilirsiniz.

Umarım faydalı olabilmişimdir. Başka sorularınız varsa lütfen sormaktan çekinmeyin.

Sevgiler. Hoş Geldin Ekibi

Posted using Partiko Android

Elimizden geldiğince :)
Ayrıca önce merhabalaşalım olmazsa vedalasırız :)

:)) çok saçma ama 'hay aksi' diye okudum kullanıcı isminizi, belki ondandır bunlar:)

bu arada hoşgeldiniz 🙋🏻‍♀️
sevgili @baycan teşekkür ederim:)

Ben teşekkür ederim hemen yetiştiğiniz için 🥰

😁 merhaba hocam. size takmışlar kafayı anlaşılan. buyrun gelin, biraz sohbet edek. hem az çok işleyişi öğrenirsiniz. https://discord.gg/VV956th

Hocaam bana kafayi takmislar 😁 Ne yapsam yaranamiyorum.Hepinize cok tesekkurler arkadaslar.Ben yorum bile yapamiyorum buy power uyarisi cikiyor hic gücüm yok heralde.Cok fazla biseyde yazmiyorum ama anlamadim 😏

Öncelikle hoşgeldin @haxe. Ben de dahil yeni gelenlerin çoğu çeşitli sıkıntılarla karşılaşmışızdır Steemit'te. Ama bunların hepsi aşılabilecek sıkıntılar. Lütfen hemen pes etmeyin. Discord kanallarından bizlerle iletişim kurup her konuda yardım isteyebilirsiniz.

Congratulations @haxe! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87