Dizi: Stranger Things

in #tr6 years ago


Kaynak: log.com.tr

Stranger Things


Merhabalar bir başka blogla karşınızdayım. Sevdiğim dizileri yazmaya devam ediyorum. Genelde yabancı dizi izlediğim için bloglarda haliyle yabancı dizi önerileriyle doluyor ama olsun adamlar aşmışlar yani. Özellikle Netflix olayından sonra iyice cozuttular. Muhteşem diziler yapıyorlar. Her bölüm bir film kadar özenli. Bu konuda çok ilerideler. Gerçi ülkemizde de güzel şeyler olmuyor değil. Başta fi daha sonra şahsiyet ile iki güzel internet dizisi yaptık. Şahsiyet şimdiye kadar izlediğim en iyi Türk dizisi ünvanını aldı :) Neyse konumuzdan saptık baya. Şimdi biraz stranger things' den bahsedelim.

Niyeyse önyargıyla yaklaştığım her kitap, film, dizi güzel çıkıyor. Tam tersi işte bu dediğimde de hayal kırıklığına uğruyorum. Neden bilmiyorum fakat bu böyle. Bu diziye de bir göz attıktan sonra izlemem dedim.Özellikle o 4 tipitip çocuktan sonra. Fakat daha sonra o kadar çok şey okudum ki izlemeden edemedim.

Dizi dört küçük afacanın başından geçen paranormal olayları konu ediniyor. Bu dört arkadaş birbirinden iyi birbirinden tatlı şirin çocuklar. Standart bir yerde standart bir yaşamları var. Fakat daha sonra aralarından birine bir şeyler olmaya başlıyor. Tabi ki olayları başta algılayamıyorlar. Daha sonra kendileri gibi başka bir çocukla daha tanışıyorlar ve her şey iyice sarpa sarıyor.

Dizi boyunca demongorgon adını verdikleri boyutlar ötesi bir canavara karşı mücadele veriyorlar. Bu mücadele esnasında bir çok macera yaşıyorlar. Daha sonra olayın çok büyük olduğunu devletin tüm gücüyle demongorgon ile savaştığını öğreniyorlar ve her şeyin ortasında kalıyorlar.

Evet böyle anlatınca biraz saçma oldu gibi ama olsun. Ben de ilk seferinde böyle düşünmüştüm. O yüzden bence önyargınızı yıkın ve bu kadar popüler olmuş bir diziden mahrum kalmayın. Üstelik Synthesizer müzikten hoşlanıyorsanız eğer müzikler de süper.

Bu diziye bir not vermem icap ederse vereceğim puan 10 üzerinden 8 olurdu. Yani dizi sever biri izlemeli. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Daha fazla dizi ve film önerisi ile karşınızda olacağım. Beni oylamayı ve takip etmeyi unutmayın. Sağlıcakla kalın steemit ailesi.



Posted from my blog with SteemPress : https://hkmusic.timeets.com/2018/08/13/dizi-stranger-things/
Sort:  

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile @trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73