Gobaba Sitesine Üyelik [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar, bir kuşadası projesi ile daha birlikteyiz. Bu projede @kusadasi ekibine yaşadığımız en büyük sorunlardan biri olan yabancı borsalardan steem bozdurarak bol miktarda komisyon ödeme sorunumuzu çözdükleri ve artık TL üzerinden steem alabilme imkanını bize vermeleri nedeni ile teşekkür ediyorum. Gobaba sitesini ilk defa bu proje ile duydum ve verilen referans linki ile kaydımı gerçekleştirdim kayıt kanıtlarım aşağıda bulunnmaktadır:


Referans linki ile giriş yapmama rağmen referal kısmına da coinplugturk referansını ekledim.


Gelen onaylama mailini onayladım

Telefonuma gelen doğrulama kodunu kullanarak hesabıma giriş yaptım ve üyelik işlemimi sonlandırdım.

Bu da hesabıma girişimi yaptığım resim.

Üye olduğum referans linki aşağıda eklidir:
https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk

Sort:  

Proje kapsamında bazı eksiklikler bulunmakta bunları düzeltip discord destek ekibiyle iletişime geçiniz.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

İlgilenildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00