Restream.io Deneyimim I My Experince about of the Restream.io

in #tr6 years ago

Öncelikle selam arkadaşlar.Bugün 1 saat boyunca Restream.io sayesinde hem Youtube hem de Twitch üzerinden yayın açmış bulundum.Öncelikle cidden aşırı yararlı bir uygulama olmuş.2 sitede de aynı yayını eksiksiz biçim de verebildim hiç bir görüntü internet veya ses kalitesinde eksiklik yaşamadan yayınımı yapabildim.Bildiğiniz gibi veya bilmiyorsanız da benim sayemde öğrenmiş olacaksınız.Bu site sayesinde aynı anda 2 veya daha fazla(Bildiğim kadarıyla 30 a yakın sitede) yayın yapmanızı sağlayan bir site.
restream.png

Tek yapmanız gereken siteye giriş yaptıktan sonra yayın yapacağınız platformları eklemeniz lazım.
Ekran Alıntısı23.PNG

Ondan Sonra programınızda (Genelde OBS) url kısmına restream.io'daki yayın url'nizi ve yayın anahtarınızı programınıza girin.
Ekran Alıntısı1.PNG

Ekran Alıntısı32.PNG
Sonra yayına başla butonuna tıkladığınızda 2 sitede veya kaç tane site bağladıysanız hepsinde aynı anda yayına girmiş bulunacaksınız. Streamlabs Obs de kullanırsanız hem twitch hem de youtube sohbetini yayınınıza aynı anda ekleyebilirsiniz.

Bugünkü yazımda sizlere aynı anda birden fazla sitede yayın yapmak için kullanılan site olan restream.io'yu tanıtmaya çalıştım.Bir yardıma ihtiyacınız olursa sorabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.11
ETH 3576.21
USDT 1.00
SBD 4.78