Ayvalık Perşembe Pazarına Gidiyoruz...

in #tr6 years ago

Sizlere bugün Ayvalık'ın meşhur Perşembe Pazarını gezdirmek istiyorum. 1970'lerden beri kurulan Perşembe Pazarı en çok ziyaretçiyi komşumuz Yunanistan'dan alıyor.Midilli adasından perşembe günleri, yüzlerce turist günübirlik pazara geliyor.Hepsinin ellerinde kocaman bir bavul oluyor.Pazarda dolaşırken en çok Yunanca konuşuluyor.Hatta çekyat ve dolap gibi büyük ev eşyalarını bile alıp gidenler oluyor.

Pazar cıvıl cıvıl,rengarenk.Turistler pazara oldukça hareket katıyorlar.

Bakmadan alma diyen abiler, seçip karıştıranlar,tanesi 1 tl olanlar.

Dar sokaklardan ilerleyerek pazarda geziyorsunuz.Her türlü kıyafeti bulmak mümkün.Yanında ekstra bulabileceğiniz ürünler de var.

Hayat kadar acı olanlar da var...

hayat kadar acı.jpg

Küçükler hiç unutulur mu? Pazardan onlara da oyuncak almak lazım...

Yorulduğumuz zaman At Meydanı'nda kısa bir mola veriyoruz.

Dinlenmek iyi geldi pazarı gezmeye devam ediyoruz.

Ayvalık'ın meşhur lezzetlerinde biri de ünlü enginardır. Almadan eve dönmüyoruz.:)

Umarım beğenmişsinizdir. Benimle beraber pazara geldiğiniz için teşekkür ederim:)

Sevgiler,
JUNOSTAR

Sort:  

Guzel bir pazar gezisi oldu benim için, sizin anlatiminizla sanalda olsa tezgahlar arasinda gezdim.. Kaleminize sağlık..

Teşekkürler @uzercanan. Belki bir gün beraber gezeriz:)

Neden olmasın 😊

Bayılırım pazar gezmelerine :) ne kadar uzak olursa olsun ulaşım varsa mutlaka giderim . bu pazar çok güzel görünüyor iyi gezmeler

Teşekkürler @Bircan. Bayanlar pazar gezmeden duramaz:)

emeğinize sağlık pazara gitmiş kadar olduk :)

yorumların için teşekkürler @alpertr :)

sayenizde gezmiş kadar oldum çok hoş şeyler varmış, özellikle oyuncak maketleri çok sevdim alırdım herhalde birkaç kutu:))

Ben alırım sana @sudefteri

Ben o çantayı istiyorum-üzerinde Fridanın resmi olanı:)
Ne kadar güzel ve büyük bi pazar. Ben İstanbulda bi kaç kere böyle pazarda oldum. Kendime çok güzel şeyler aldım-takılar, şallar ve ev için renkli eşyalar. Kiymetler de iyiyidi hatırlıyorum.
Fotoralarınız da her zamanki gibi harika olmuş.

Sana da canta alayım o zaman @taranaq19 ☺☺☺beğenmene sevindim..

Çantalar benim zayıf yerim, Frida ise çok sevdiğim ressamdır:)

Tam yaşanacak yerler, İstanbul gibi değil :) Hayat kadar acı :))

Katıliyorum.Istanbul'dan bu sebeple taşındik...

Çok güzel bir pazar gezmesi. Bugün kızım da pazarda görevli. İstanbul da bir semtte zwngin bir avukat pazarı satın almış, kızım ve arkadaşları pazardaki yiyeceklerin hepsini bedava dağıtacaklar. 😃 Oraya gelen insanlara sürpriz olacak. 😃

Ne kadar faydali bir iş olmuş.Kızında sana benziyor sanırım oldukça yardımsever.:)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70455.47
ETH 3561.82
USDT 1.00
SBD 4.71