Bir Sahil Bir Şarkı...

in #tr6 years ago (edited)

sahilll.jpg

Bir an için çıksan hayatımdan
Yanık tenli omuzumdan
Haykirsam maziden uzaklardan
Şu anda yanımdan

Deniz rüzgara karışmış güneşte
Martı sesleri vardı gülüşlerde

Sen geçerken sahilden sessizce
Gemiler kalkar yüreğimden gizlice
Bir an için çıksan hayatımdan
Yanık tenli omuzumdan
Haykirsam maziden uzaklardan
Şu anda yanımdan

Deniz rüzgara karışmış güneşte
Dalga sesleri vardı gülüşlerde

Sen geçerken sahilden sessizce
Gemiler kalkar yüreğimden gizlice

Bugün sahilde yürürken aklıma bir şarkı takıldı.1993 yılında sözleri Orhan Atasoy'a bestesi Ercüment Vural'a ait olan GEMİLER.
Çıkış yaptığı dönemde klibiyle hafızalarımıza kazınan bu şarkıyı zaman zaman dinlerim.Umur Turagay tarafından çekilen klipte limanda yürürken gördüğümüz üzerinde kadın kıyafetleri bulunan erkek, kıyafetleri birer birer çıkarmaya başlar.Ayrıca MTV'de yayınlanan ilk Türk klibidir.Daha sonraki yıllarda Teoman'da şarkıyı tekrar seslendirmiştir. Spoiler vermemek adına daha fazla anlatmıyorum.Sizleri bu güzel şarkıyla baş başa bırakıyorum:)

Sevgiler,
JUNOSTAR

Sort:  

Bu şarkıyı çok severdim, ama uzun zamandır dunlemedim. İyi ki, hatırlattın. Şarkılar her zaman bize bir şeyleri hatırlatıyor, şimdi de öyle oldu. Teşekkürler şarkı için.

Teşekkürler arkadaşım:)

Siz böyle yapınca Dostoyevski okuyup huzursuzluğuma okyanuslar katmak istiyorum.

Bu laf üzerine ne söylenebilir ki:)

Keşke #edebiyat yazarlarıyla oturup çay içebilecek müsaademiz olsaydı.

You got a 18.28% upvote from @votepower courtesy of @junostar!

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 4.28% upvote!
I was summoned by @junostar. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

This post has received a 2.17% upvote from thanks to: @junostar.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Ben de çok severim bu şarkıyı 🤗 gemiler şarkısı da çok güzel 😃

Yine bir nostalji... Evet çok güzel bir şarkıydı ama benim aklımda Teomanın söylediği şekilde kalmış...
Şarkı güzel, sözler güzel, fotoğraf güzel :)

Ben de teoman versiyonunu seviyorum.yorumlarin için teşekkür ederim:)

Hafızamda kalan şarkılardan, okumak isterken sözlerini mırıldanıyordum istemsiz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66791.24
ETH 3239.69
USDT 1.00
SBD 4.22