Burcunuzun Kıskançlık Seviyesini Öğrenmek İster Misiniz?

in #tr6 years ago

Sevdiği kişiyi kıskanmayan yoktur. Dozunda olduğu sürece ilişki iyi gider fakat kıskançlık seviyesi yükseldikçe sorunlar baş gösterir. Ben de size burçlara göre kıskançlık nasıl olur hangi burç daha kıskanç hangileri daha az kıskanç anlatmaya çalışacağım.

Kıskanılmaktan ve kıskanmaktan hiç de hoşlanmayan burçlar var desem. Şaşırır mısınız? Astroloji araştırmış bu konudan hiç hazzetmeyen burçlar ikizler, yay ve kova olarak bulunmuş. Sevdikleri kişiyi bulduğuna inandıklarında bu burçlar karşılıklı saygı ve anlayışla ilişkilerini yürütebilirler. Genelde üzerlerinde baskı kurulmasından hiç hoşlanmadıkları için karşılarındaki kişiye de baskı kurmazlar. Hatta sevdikleri kişiden bu konuda sitem bile duyabilirler.

Beni kıskanmıyor acaba beni sevmiyor mu diye...

Birde ne zaman kıskanacağını iyi bilen burçlar vardır. Duruma ve çoğunluğa göre hareket eden, sevdiklerini ve kıskandıklarını rahatça ifade edebilen oğlak,aslan ve başaklar denge sağlamada iyidirler. Yani bazen duruma göre kıskanırlar bazen de gerçekten kıskanmaları gerekir. Hepsinin dozunu iyi ayarlarlar.

asiri-kiskanclik-iliskinin-kanseridir_73c80.jpg
görsel

Kıskançlığını sevgiye bağlayan burçlarda vardır. Yani sizi çok sevdiğinden bunu yapıyor gibi gözükürler.Diyelim onun rahatsız olduğu bir kıyafet giydiniz. Gayet nazik bir şekilde bu kıyafeti giyme demek yerine başka bir kıyafetin size daha çok yakışacağını söyleyerek sizi ikna edebilirler. İşte koç, terazi ve balıklar böyledir. Diyelim biri devamlı size bakıyor yanınızda ki bu burçtan olan sevgiliniz de sürekli size dokunarak karşısındaki kişiye benim mesajı yollayabilir. Ne kadar akıllıca değil mi?

Gelelim kıskançlık dozu en yüksek olan burçlara, ortada hiçbir şey yokken bile arıza çıkarabilirler. Eski defterleri açabilirler, özel hayat müdahalesi olabilir, aile konularından sorunlar çıkabilir. Akrep, yengeç ve boğalar kıskançlık rekoru kırabilirler. Bu burçlardan biriyle beraberseniz sürekli onu sevdiğinizi ve gözünüzün ondan başkasını görmediğini ispat etmek zorunda kalabilirsiniz.

Ben bu yazımın kaynak makalesini ilk okuduğumda çok gülmüştüm çünkü tamda yazıldığı gibi burçlar tanıyordum. Umarım sizlerde okuduğunuzda tebessüm edebilirsiniz:)

Sevgiler,
JUNOSTAR

Kaynak

Sort:  

Kıskanılmaktan ve kıskanmaktan hiç de hoşlanmayan burçlar var desem. Şaşırır mısınız? Astroloji araştırmış bu konudan hiç hazzetmeyen burçlar ikizler, yay ve kova olarak bulunmuş. Sevdikleri kişiyi bulduğuna inandıklarında bu burçlar karşılıklı saygı ve anlayışla ilişkilerini yürütebilirler. Genelde üzerlerinde baskı kurulmasından hiç hoşlanmadıkları için karşılarındaki kişiye de baskı kurmazlar. Hatta sevdikleri kişiden bu konuda sitem bile duyabilirler.

Beni kıskanmıyor acaba beni sevmiyor mu diye...

böyle bir sonuç çıkacağını tahmin ediyordum doğru:))
biz özgürlüğe düşkün olduğumuz için özgür bırakırız:)
ikizler cânım burcum..🙆‍♀️


diğer burçlar da çok doğru bence tanıdıklarıma acayip uyuyor:)
hele bazıları var ki kendisine ait olduğunu göstermek için ceketindeki olmayan tozları çırpıyor:D

Süper bir tanımlama olmuş @sudefteri. Beni güldürdün.:)

Yay burcu olarak çok kıskanmam ve çok kıskançlığa gelemem eşim de ben de bu konuda iyiyiz anlayışlıyız😃

Ne güzel Allah gönlüne göre vermiş:)

Merhaba, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi kapsamında seçilmiştir. Proje yazısı hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Sonraki yazılarınızda "cointurk" etiketini kullanarak ailemizi genişletmemize yardımcı olabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Aslan qururundan kıskanmıyor belki de, ya da kıskanıyor amma belli etmiyor:) Ahh aslandakı bu qurur.

Kizkardesimde aslan burcu benim.cok gururludur:)

This post has received a 0.22 % upvote from @drotto thanks to: @junostar.

Biraz kafam karıştı aslında boğa burcuyum ve bu konuda kısmen haklı olsada arıza çıkaracak kadar değilim, ayrıca aslan burcu olan bir arkadaşımın arıza çıkardığına şahit olduğum da olmuştur. Kıyafet yüzünden program iptal ettiklerini hatırlıyorum :)

Yükselen burç ve ay burcu diye de birseyler var.tam olarak boga burcunun özelliklerini tasımiyorsunuz aslinda. Her birey birbirinden bagimsiz olarak degerlendiriliyor astrolojide. benim o kadar bilgim olmadigi icin genel konular uzerine yazilar paylasıyorum.kişisel haritaları okuyamiyorum maalesef..

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 2.35% upvote!
I was summoned by @junostar. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Gelelim kıskançlık dozu en yüksek olan burçlara, ortada hiçbir şey yokken bile arıza çıkarabilirler. Eski defterleri açabilirler, özel hayat müdahalesi olabilir, aile konularından sorunlar çıkabilir. Akrep, yengeç ve boğalar kıskançlık rekoru kırabilirler. Bu burçlardan biriyle beraberseniz sürekli onu sevdiğinizi ve gözünüzün ondan başkasını görmediğini ispat etmek zorunda kalabilirsiniz.

Evet ikar edilmez bir gercek var bizler yani Akrepler sahiplenmeyi severiz ama şunu da unutmamak gerekiyor günlük hayatımızda yükselen burcumuzun etkilerine göre yaşarız. Yükselen burcum Balık ve ozelliklerine bakınca (kıskançlık demeyelim daha bir toz pembesini bulalın bu duygunun) sevmek sahiplenmek işte bunu dolu dolu yaşar ve hissetiririz.. Rabbim herkesi bizler gibi kisilerle karşılaştırsa.. 😃

amin canım:) Yazıya eklemek gerekti sanırım yükselen burcu da okumalı diye:)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Ben bir Yengeç burcu olarak öyle bahsedilği kadar kıskanç degilimdir aslında sadece aşırı çılgınca sever sahiplenirim o duygu çok baskındır bende ki güven olduğu ve sağlandığı sürece Kıskanmak gibi birsey de olmaz gerekmez de zaten fakat belki biraz komik ya da ilginc gelebilir bu ama ne yalan söyleyim beni kıskansın isterim tatlı şirin bir şekilde erkeğim mesela bunu neden giydin gibi açık açık yüzüme karşı muzip ifadelerle söylesin isterim 😊 ne bileyim bu da başka türlü bir fantazi işte 😊 çok teşekkür ediyorum konu için @junostar tam benlik bir paylaşımdı bunu sık sık yapmalısın 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66408.70
ETH 3225.39
USDT 1.00
SBD 4.17