Sort:  

Test
5.2.19

You got a 29.04% upvote from @brupvoter courtesy of @kabasakal!

Artvin w ben de hiç gitmedim ama yazın sayesinde ön bilgim oldu emeğine sağlık hocam bu yazı dizisi çok yakıştı size, düzenli bir bloğunuz oldu hem de herkese faydalı, bilgi dolu 👏

Cok teşekkür ederim @baycan hocam. Faydalı oluyorsa ne mutlu bana

Ellerine sağlık yine güzel bir seriye başlamışsın. Hiç gidip görmediğim bir yer o taraflar da çok merak ediyorum :)

Teşekkür ederim. Insallah beğenirsin @damla

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kabasakal from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Emeğinize sağlık.Çok güzel bir biligilendirme olmuş. Gidip görmek, gezmek, lazım. Yaşanan geçmişi hissetmek ve bu yerlerin değerini bilmek lazım.

Tesekkur ederim degerli yorumlariniz icin. Serinin diger yazilarinin daha cok begeneceginizi umuyorum.

Artvin ben de Doğu Karadeniz'de olması dışında Deriner barajıyla aklımda kalmış. Bilinen ilk Türk kavmi olan İskitlerin buralarda olduğunu bilmiyordum. Bu, Orta Asya dan buraya kadar topraklarının geniş olduğu anlamına mı geliyor?
Teşekkürler gene iyi bir seri başlıyor anlaşılan :) Elinize sağlık @kabasakal hocam

Teşekkür ederim hocam, umarım sonraki serinin diğer yazılarını da begenirsiniz. Sadece şu yorumuz bile ne kadar teknik bir insan olduğunuzu ortaya çıkarıyor. İskitleri bende araştırırken öğrendim

beğeneceğimden hiç şüphem yok hocam elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum. İyi çalışmalar


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Tesekkur ederim

Aklımda Deriner Barajı kalmış Kpss zamanlarımdan :)

Çok ilginç bilgiler vardı elinize sağlık, Çoruh adı ile il olması vs duymadığım şeyler vardı keyifle okudum. 🙂

Beğenmenize sevindim

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11