Küçük Tatlı Mutluluklar

in #tr6 years ago

joanna-kosinska-340746-unsplash.jpg

Görsel kaynak

İki gün önce kız arkadaşımın da Steemit'e katıldığını söylemiştim. Kendisi bana o kadar çok soru soruyor ki Steemit ile alakalı, böyle bir şey beklemiyordum açıkçası. Bu da haliyle beni çok mutlu etti. Çünkü onun da yazacak, insanlara aktaracak çok bilgiye sahip olduğunu biliyordum. İşe hızlı koyuldu zaten. İktisat öğrencisi olduğumuz için -ben iktisatı ne kadar sevmezsem o da o kadar seviyor.- iktisat, para, ekonomi vb. konularda yazacağını söyledi. Fena da başlamadı. Bu gelişim gerçekten beni çok mutlu etti.

Bir de birikim yapma kararı aldık. Malum yaz geliyor. Kamp sezonu yaklaşıyor. Ekipmanları dizmek lazım. Gerçi çok bir şey kalmadı. Bir tek çadır eksiğimiz kaldı ama bakalım. Onu da halledeceğiz birlikte. Ufak ufak kenara atıp böyle şeyler için harcamayı planlıyoruz. Sırf bunun için bir hesap açtırmayı düşündük hatta. Bu arada çadır önerisi olanları yorumda görmek isterim. En son Decathlon'dan Fresh&Black çadırlardan bayağı memnundum. Başka bir tavsiye varsa seve seve dinlerim.

Sort:  

Merhaba @kamuhuzuru,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Hoşgelmiş aramıza. Yazılarında başarılar dilerim kız arkadaşına. Umarım kısa sürede hedefinize ulaşırsınız.

Arpenaz çadırlarda hem uygun hem de işini görür. Değerlendirmeye almalısın, kendim de onu kullanıyorum.

Eyvallah sağolasın. Decathlon’dan Fresh&Black dışında almam gibi ama ya. O Arpenazlara göre daha konforlu. İkisini de kullandım.

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66344.62
ETH 3214.81
USDT 1.00
SBD 4.37