Merhaba Kripto Para Dünyası

in #tr6 years ago

kripto-para-kapak.jpg

Görsel kaynak

Steemit'e ilk başladığımız zaman her şeyi kendi çabamızla hallediyorduk. Hatırlıyorum da evde Steemit için toplanmalar, projelere kafa patlatmalar vs. gayet güzel günlermiş arkaya bakınca. Çok da değil aslında 3-4 ay öncesinden bahsediyorum. @embesilikat, @biriki3, @fotobot ve ben bu platforma oldukça güvenip çıkmıştık yola. Paramız olmadığı için yatırım yapamadık ama en azından yazı yazıp projelere katılabiliriz diye düşünmüştük; öyle de oldu. Şimdi @dunham ve @doctorbishop'ın ilerlemesine bakınca bizim ilk günlerdeki ilerlememizi hatırlıyorum. Çok büyük fark var çok.

O günlerdeki amacımız, "Steemit'ten para kazanalım, sonra o parayı çatır çatır yiyelim." olmadı hiç. Sürekli kripto paralara yatırım amaçlı bir kapital oluşturma peşindeydik. Hesaplarımız, yol haritamız hep bunun içindi. Şimdiye kadar iki kez para çektim buradan, ikisini de harcamak durumunda kaldım. Önceki yazılarımda anlatmıştım neden olduğunu aslında. Gerçekten ihtiyacım vardı o paraya yoksa borsalarda oynuyordum şu an.




SBD kurunun dalgalanışından dolaylı hedef tahtam GIF'teki gibidir.

Şimdi kendime 3 adet coin arıyorum yatırım yapacak. Bir haftadır falan araştırıyorum ve araştırmaya da devam edeceğim. "Hangi coine yatırım yapmak mantıklı?" bunu çözümlemeye çalışıyorum kendi içimde. Kapitali de çok şükür neredeyse oluşturdum. SBD kazancım 300$ olunca Bittrex'e ya da Binance'e çekmeyi düşünüyorum. (Bu konuda tavsiyelere açığım.) Daha sonra belirlediğim 3 coine 100'er $ yatırım yapmayı planlıyorum. Tabi güncel olarak takip edeceğim bunları da. Kripto para dünyası bu platform sayesinde bir trader daha kazandı diyebilirim. 4-5 ay önce @biriki3 ve @embesilikat ile hedeflediğimiz noktaya gelmek üzereyim. Sonraki aşama için şimdilik bir hedefim yok, ama sadece şimdilik.




Şimdi tüm bu analiz incelemelerini bırakıp bitirme tezim ile ilgili çalışma yapmam gerekiyor.

Çevremdeki insanlara okulun beni yavaşlattığını söylediğimde inanmıyorlar. Alın işte bunun bir örneğini birazdan yaşayacağım. Steemit, kripto para piyasaları, hobilerim vs. tüm bunları bırakıp lisans bitirme tezim için çalışmalar yapmam gerekiyor. Ne yazık ki bu benim bir sorumluluğum ve yerine getirmem gerekiyor. Her ne kadar istemediğim bir şey olsa da sonunda mezuniyet olduğu için sabredip muradıma ermeyi ümit ediyorum. Daha sonra yine kripto para incelemeleri ve Steemit ile ilgili araştırma yapmaya devam edeceğim.


GIF kaynak 1

GIF kaynak 2

Sort:  

tezinde başarılar :)

bizim arkadaşlar po.et coin'ine yatırım yapmış durumdalar. altında yatan fikir dijital copyright mevzusu, benim de hoşuma gitti doğrusu, bir araştır derim. bizim arkadaşlar her gördüklerinde beni de kripto para dünyasına çekmeye çalışıyorlar. böyle böyle yavaş yavaş gireceğiz gibi görünüyor :)

tezinde başarılar :)
teşekkür ederim, umarım başarılı olurum.

yatırım konusuna gelince, araştıracağım, notlarımın arasına aldım. kripto para dünyasına girmemek için direnmemelisin bence eğer kapitalin varsa :) bir yerden bu treni yakalayıp kaçırmamak gerekiyor bence.

Sevgili kamuhuzuru, kıskanmalıysa oynamayalım :)


Şaka bir yana çok fazla soruya cevap verdiniz, yol gösterdiniz. teşekkür ediyorum :)

yok abi kıskanmalı değil, sizin için çok güzel bir şey bu. en azından geçeceğiniz yolları daha önce geçen birileri var. doğru veya yanlış ama var :)


ne demek canım her zaman :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kamuhuzuru from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34