Ektomorf muşum haberim yok.

in #tr6 years ago

Herkese merhaba, ben @keepcalmandread,

Düğüne çok az kaldı hızla kilo vermelerim devam ediyor. Zaten zayıf biriydim, araya giren yolculuklar vs ipin ucunu kaçırdı. Sigara aldı başını gidiyor derken, diyetisyen kontrolüne girmek durumunda kaldım. Malum daha önce bir sürü teste girmiş ve hiç birşey bulamamıştım.

35F23223-98BD-481F-87CB-5AE6D2C8D5BA.jpeg

Bir kaç ana tip yapı varmış ve ben ektomorf grubunda yer alıyormuşum.

Kas veya yağ kazanmam çok güç yakmam ise çok kolaymış. Bir tanesi mesela tam tersiymiş vs.

O kısım beni çok enterese etmiyor.

Sigara göğüs kafesimden ve hızlı yapımdan dolayı bana normal insanlara nazaran 2x zarar veriyormuş. Ve ortalama 3 saat içinde öutlaka 1 kere birşeyler yemem ve düzenli uyumam lazımmış. Eğer hiç birşey yapmazsam sadece sigara içmem ve az uyumam dahi sürekli kas veya yağ kütlemi eritmeye yetecekmiş.

İşte bunu duyunca inandım. Günde mutlaka bir et yemeği yerim ve ihmal etmem imkansızdır. Çünkü tüm ailem şuanda benimle uğraşır durumda. Dünya köfteden beni okuyan varsa selam olsun 1.5 kuzu beytiye.

Neyse yani sigara bırakmam şart olunca bende yarım paketimin üzerine imzamı bastım ve sigarayı bırakrım. Şuanda 48 saat olmak üzere.

Muazzam boşluktayım. Şunu ye bunu yap diye akıl veren bir sürü insan etrafımı çevirmiş durumda, okuyan varsa eğer söyleyeyim çok ciddi küfürler ediyorum. Eğer ellemeseler zaten ben mücadele ediyorum. Neyse iletişim problemleri yaşasamda bugün ilk defa kendi isteğimle su içtim.

10 yıl aradan sonra evimin köşesindeki tekelden sigara değil pınar proteinli süt aldım. Yarın bu saçmalığa bir son verirmiyim bilmiyorum.

Çünkü bunları yapmama rağmen çok uzun süre sonra faydasını görecekmişim. Çünkü ben ektoymuşum. Şimdilik inanıyor ve uyguluyorum bakalım. Buda burada kalsın. Bir dahaki ay sigaraya başlamaz ve gerçekten kilo alırsam tüyoşarı paylaşırım. “İlk defa makarna yemen lazım” demeyen bir adam buldum ve ciddi olarak dinliyorum, hadi hayırlısı.

Sigarayı bıraktım boğazım acıyor işler biraz karışık. Bu yazıyıda sigara içmemek için mi yazıyorum acaba:?

Biraz asabileştim o yüzden watsapp vs kullanmıyorum. 3 gün daha kullanmamam gerekiyormuş. Steemit i bilmedikleri için karışan yok. Yakında geri dönerim.

Herkese keyifli steemitler.

Sort:  

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 2.86% upvote!
I was summoned by @keepcalmandread. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63134.74
ETH 3052.94
USDT 1.00
SBD 3.81