İlk Bir Milyon Dolarımı Şöyle Kazandım.

in #tr6 years ago

Herkese merhaba ben @keepcalmandread,

Tam olarak nereden başlamalıyım?

image

source

Bilemiyorum. Ama 20 li yaşlarımın başında,bir televizyon programında tanımadığım birisinin internetten çok garip şekilde nasıl $1.000.000 dolar kazandığını izliyordum.
Şaşırmak için beklemiş, sonuna kadar izlemiş ve tam olarak 'vaay' demek üzereyken;

'Görüyorsunuz işte devir artık nasıl bir hale geldi. Ben ilk 1 milyonumu kazandığımda...'

Diye bir cümle duyduğum andan itibaren,

  • Bir tek bende mi yok bu bir milyon dolar?

sorusu aklıma geldi.

Haber veya her nasıl adlandırıyorlarsa artık, olayın sunulduğu stüdyoda masada bulunan herkeste o 1 milyondan varmış zaten. Sanırım o tarihte bahsi geçen kare içerisinde bir tek bende yokmuş.

  • O zaman bende 1 milyon dolar kazanmalıyım.

düşüncesiyle o günü bitirdim. Anladığım kadarıyla, meblağ yükselince tl. ortadan kalkıyor ve hesaplamalar dolar ile devam ediyordu.

Artık hayata yeni bir pencereden bakıyor ve bende 1 milyon kazanan tayfaya katılmanın yollarını arıyordum.

Çok kolay olmadığını fark etmem uzun sürmedi ve ' ilk Bir Milyonumu şöyle kazandım' kitabını yazarım, kararını aldım...

Yinelenen sözcükler içerir!

Çok daha eskiden beri 'öğrenmek' ile aram çok iyiydi. 'merak' ise daha öndeydi diyebilirim.

Yeni birşeyler öğrenmek, su veya yemek gibiydi benim için. Bunuda şimdilerde farkediyorum ya neyse...

Herkese keyifli steemitler.


Posted from my blog with SteemPress : http://keepcalmandread.steemblogtr.ovh/2018/07/12/ilk-bir-milyon-dolarimi-soyle-kazandim/

Sort:  

clickbait yapmayalım hocam lütfen :D aramızda ne zenginler var diye girdim moralim bozulup çıktım yazıdan :D

ben şuan ciddileşmeyi planlıyordum aslına bakarsan :)

Yav ne anlattın şimdi bu yazıda, iki kez okudum hiç bir şey anlamadım.

Bunu giriş hayal edelim, devamını bekleyelim :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by keepcalmandread from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63746.34
ETH 3048.25
USDT 1.00
SBD 3.97