Benimle Yarışa Varmısın

in #tr6 years ago

image

Kanka benimle yarışa varmısın ?

Kendine güveniyorsan yarışalım mı?

Kanka ama kuralları ben koyarım.

Benim koyduğum kurallar geçerli.

Yarışı ben kazanırsam, elindeki spor araba benim olur.

Eğer sen kazanırsan sana kaymaklı bir dordurma alırım.

Evet kanka benim şartlarım budur.

Şartları kabul ediyorsan hemen yarışa başlayalım.

Lütfen trafik kurallarına uyalım.

Haydi bol şanslar, iyi kullanan kazansın.

Fotograf

Sort:  

Follow me, upvote and reply to this comment if you want me to upvote and resteem your post to my 36,500+ followers. https://steemit.com/@a-0-0

Tamamdır kanka, sizin evin garajı nerde? arabayı çekmem gerekirse :)

Hallederiz kanka 😃😃

This post has received a 0.69 % upvote from @booster thanks to: @korkmaz.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70351.33
ETH 3563.43
USDT 1.00
SBD 4.72