TAK TAK TAK ! BAKIN KİM GELDİ :)

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar, ben Kubilay. Steemit platformunda henüz çok yeniyim ve discord'tan @kusadasi ve cointürk kanalını keşfettim. Hem böyle bir topluluğun arasında bulunmak, topluluktan bir şeyler öğrenmek hem de naçizane elimden geldiğince bu topluluk için bir şeyler yapmak istiyorum. 

Kısaca kendimi tanıtmak gerekirse, bahsettiğim gibi adım Kubilay, üniversite giriş sınavlarına hazırlanıyorum. Futbol ve edebiyat aşığıyım ve bu hesaptan da bol bol söz konusu içerikler hakkında yazacağımdan emin olabilirsiniz :)

Böylesine farklı bir ortama katılmış olmaktan ve sizleri tanımış olmaktan ötürü çok mutluyum :)

Discord kanalına katıldığıma ilişkin fotoğraf ektedir.


Sort:  

Hoşgeldiniz.

Hoş buldum, teşekkür ederim yorumunuz ve upvote için :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kubi002 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @kubilaymete6.

Hoşgeldiniz aramıza ☺☺

Hoş buldum efendim merhabalar :)

Hoşgeldiniz. :)

fancy-line.png

#tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız her paylaşımız için @edebiyat'tan upvote ve resteem desteği alırsınız.

#tr etiketinin daha hızlı gelişimi için giriştiğimiz bu projeye destek vermeniz bizi ve sizi mutlu edecektir. Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından da oylanmakla beraber #tryardim - #trliste ekibinin insiyatifine sunulmaktadır.

Steemit Edebiyat Hareketimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.

Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.

Sizin bu tür işlere ihtiyacınız yok :) fakat haberdar olmanız açısından gereklidir.

Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Hoş buldum efendim teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10