STEEMİT'TE İKİ AY

in #tr6 years ago (edited)

Steemit'te iki ayımı dolduralı bir hafta oldu ve başlangıca kıyasla bi hayli yol kastettiğim düşünüyorum. Başlangıçta burayla tanışmam birçok kişinin de olduğu gibi bitcoin ile ilgilenmem vesilesiyle oldu diyebilirim. Başladığımda açıkcası buraya şüpheyle bakmaktaydım fakat şüphelerimin yersiz olduğunu şu anda anlıyor durumdayım.

İlk başlarda bu kadar detaylarla dolu bir platform olarak düşünmemiştim ama her geçen gün bilmediğim yeni bir şey öğreniyorum ve öğrenmeye de devam edeceğim.

İlk bir ayım buraya tutunmayı beklemekle geçti diyebilirim. Kolay bir şekilde kazanılmayacağını, kazanmak için daha çok uğraşmam gerektiğini ve doğru stratejiler uygulamam gerektiğini anlamış oldum. Yayınladığım ilk birkaç yazı tamamiyle alıntı içeriklerden oluşuyordu ve bunun hiç hoş karşılanmadığını öğrendiğimde ise çoktan @cheetah botun listesinde yerimi almıştım bile. Daha sonraları da güncel denebilecek teknoloji, bilim ve bitcoin haberleri paylaşmaya başladım fakat hiçbir şey öyle istediğim gibi gitmiyordu, bir terslik vardı. Hiç öyle beklediğim miktarlarda kazanamıyordum, şevkim kırılmıştı. Ta ki bir balina beni oylayana kadar, o günü hatırlıyorum da sanırım benim için dönüm noktası niteliğindeydi diyebilirim. Sıkılmış bir halde bırakmayı beklerken aldığım o oy buraya tutunmam için yeni bir sebep olmuştu.

Başlangıça kıyasla gelişme gösterdiğimi düşünüyorum. Buraya ilk geldiğimde yazı yazmakla ilgili bildiğim tek şey sadece başlıkları boyutlandırmak ve nasıl görsel ekleneceği konusunda birkaç basit bilgi. Bugün bu konuda kendimi geliştirmemde buradaki insanların büyük faydası oldu. Eminim bu konuda bilmediğim daha birçok şey var ve ben öğrenmeye devam edeceğim.

Yukarıda da bahsetmiştim buraya başlarda tereddütle yaklaşıyorum diye. Tereddütle yaklaştığım bir diğer konu da botlardı, açıkcası birçok kişinin kullanmasına karşın benim bazı başarısız tecrübelerim nedeniyle bir süre botlardan uzak durdum. Uzak durmamın nedenini şu anda anlıyorum da sanırım yeterince bilgi sahibi olmamamdı. Ta ki herşey sayısal verilerle önüme dökülene kadar, ancak o zaman inanabildim ve şu anda botları aktif bir şekilde kullanmaya çalışıyorum.

Bugün burada kendime daha büyük hedefler koyarak daha iyi bir yerlere gelmek amacıyla duruyorum. Kendimce bir strateji oluşturdum ve kendime bir hedef belirledim. Bu hedef doğrultusunda burada elimden geldiğince çalışacağım ve çok daha iyi bir yerlere gelmeyi planlıyorum. Gönül ister ki daha çok kazanmak için yatırım yapiyim fakat bu şu anda çok da mümkünmüş gibi görünmese de borsadan steemit hesabıma aktardığım küçük bir miktar steem benim buradaki hikayeme çok daha fazla ivme katacağından eminim.

Görsel kaynak;


kaynak1

kaynak2

Sort:  

şefkim : şevkim

Hocam 2 ayda güzel bir yol kat etmişsiniz o halde. Ben botlara güvenmiyorum. 2 kat kazandırdığını idda ediyor ama Steem Power olarak döndüğü için elimde likit bir şey olmuyor. Bu beni rahatsız ediyor bunun için kullanmamayı tercih ediyorum.

Diğer yandan oy almak için bir çok yol var kuşadası yarışmaları, küratörler ve diğer yarışmalar vesaire.
Son bloglardan birinde bahsettim bunlardan. Bugünkü güzel yazılardan birisiniz mesela :)


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Teşekkür ederim hocam seçtiğiniz için. Biliyorum botlar tehlikeli bu yüzden de sabit ve olabildiğince iyi oranlarda oylayan botları tercih ediyorum. Ayrıca Kuşadası ekibine buradan çok teşekkür ediyorum, cointurk etiketi kullanarak son zamanlarda aldığım destekten dolayı minnettarım. Projeleriniz de yeni başlayan ve gelişmekte olan hesaplar için oldukça faydalı oluyor.

bence iki ayda çok yol katetmişsiniz, bu yol çok uzun, umarım hepimiz için güzel bir yolculuk olur:)

Umarım hocam sizin de dediğiniz gibi olur toplulukca temennimiz bu :)

2 ayda yaşadığın değişimin birebir takipçisi oldum sürekli, çok daha iyi şeyler yapacağını düşünüyorum ve daha fazlasını hak ettiğine inanıyorum. Yolun açık böyle devam ;)

Biliyorum ki sizin ve topluluğun üzerimde emekleri var ve yaptığım şeye sadık kalarak çok daha iyi yerlere gelmeye çalışacağım. Ayrıca yorumunuzu eksik etmediğiniz için çok teşekkür ederim, yardımlarınız için çok minnettarım.

Başarının devamını dilerim. Yolun açıkolsun.

Çok teşekkür ederim hocam. Elimden geldiğince daha iyi yerlere gelmeye çalışacağım. Ayrıca yorumunuz için teşekkür ederim.

We apologize for the continued delay of our upvotes. We’re working hard to obtain more SP to keep up with all of our amazing Thunder Supporters. Thank you for your continued patience and support! You are the lightning to our THUNDER!

As a friendly reminder, the upvote fee is $0.08 SBD ($0.081 for incognito). Current 300%+ upvote is now $0.24+ SBD.
Join our 10 SP Challenge!!!

That being said…

BOOOOOOOOOM!!!

The ground shakes as incredible power lights the sky. The thunder tests the quality of your post and deems it worthy, rewarding it with a 300% upvote, comment and resteem from @thundercurator.

Increase your chances of a 100% upvote and support the project by:

Investors who delegate SP to @thundercurator are entitled to 75% of @thundercurator income after curation. Get on-board early and grow with us!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64203.15
ETH 3065.06
USDT 1.00
SBD 3.93